27 440 läst · 159 svar
27k läst
159 svar
Stor granskning av svenskar som köper illegala tv-kanaler
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 655 inlägg
Tja, om du döms för momsfri försäljning av narkotika får du även betala in den momsen och en straffavgift på det…förutom straffet för narkotikabrottet.C cpalm skrev:
N
Nalleman64
Medlem
· Östergötland
· 1 620 inlägg
Nalleman64
Medlem
- Östergötland
- 1 620 inlägg
Freeview är väl närmast Boxers motsvarighet i UK med den stora skillnaden att de till skillnad från Boxer erbjuder mängder av gratiskanaler. Boxer tar ju betalt för allt utom SVT och TV4.
Freesat är utbudet av gratiskanaler via satellit (det jag själv tar emot) i UK.
Ett mycket smidigt alternativ förutsatt att man bor på en plats där mottagning överhuvudtaget är möjlig. Stor antenn krävs alltid i Sverige.
Freesat är utbudet av gratiskanaler via satellit (det jag själv tar emot) i UK.
Ett mycket smidigt alternativ förutsatt att man bor på en plats där mottagning överhuvudtaget är möjlig. Stor antenn krävs alltid i Sverige.
Behövs inte heller nån skybox.M maria01 skrev:
Räcker med en vanlig parabolmottagare som då inte är låst till nån viss operatör.
https://www.lyngsat.com/Astra-2E-2F-2G.html
Då har man en box som spelar in.Cheesen skrev:
Använder själv en sådan och en variant som inte är låst till nåt bolag = kan föra inspelningen även vidare om jag vill t ex till en usb minne och se på valfri tv (funkar tom i de flesta icke smarta tv se inspelningen)...
Väcker många minnen när man med hemmalödda kretskort och 9 volts batteri programmerade div kort hemma i källaren.
Sen kom ju dreambox mm
Visst fasen fanns intresset från allmänheten att ha billigt men framförallt fullt upplåsta kort. Vet att man fick väldigt bra pris om man köpte 100-pack av guldkorten / Galaxy.
Sen kom ju dreambox mm
Visst fasen fanns intresset från allmänheten att ha billigt men framförallt fullt upplåsta kort. Vet att man fick väldigt bra pris om man köpte 100-pack av guldkorten / Galaxy.
Men jisses, trodde den tid var förbi iom alla streaming tjänster men där tog man fel.Redaktionen skrev:
Men lycka till Skatteverket att spåra kryptovalutta, om ni klarar det så faller hela kryptovaluttans värde .
Husägare
· Skåne
· 62 inlägg
Intressant, skulle gärna vilja höra mer om hur SKV spårar kryptovalutan... dem siterna känns inte så vänligt inställda till myndighetinsyn...