K krbj skrev:
Ja, precis. Här är en direktlänk till artikeln:
[länk]
Trodde jag beställt aluminium-inlägget i samband med att du delade denna länken men inget har kommit ännu ~2 månader senare och jag börjar tvivla att jag fick iväg beställningen för det ekar tomt på mailen.. Hur lång tid tog leverans för dig?

Det tog en jäkla tid för mig också, typ 2 månader. Men det var väl värt att vänta på.

• Gilla
korsnäbben
  • Laddar…
Hmm, fick du någon bekräftelse att du beställt? Tack för ditt svar!

korsnäbben korsnäbben skrev:
Hmm, fick du någon bekräftelse att du beställt? Tack för ditt svar!
onlineservice@gese-gmbh.de

Bekräftelse ifrån denna adress. Min kom i skräpmailen.

• Gilla
pjgb och 1 till
  • Laddar…
Mitt tog ca 3 veckor, bekräftelse från samma mail som ovan. Var i kontakt med en Simone Ritter därifrån också, svarade mycket snabbt med tracking osv.

• Gilla
korsnäbben
  • Laddar…
Tack allihop, det verkar som att jag förmodligen aldrig gjorde klart beställningen. Hittade ingen transaktion från mig heller. Nu har jag lagt en beställning i varje fall, ser fram emot ny stabilitet när jag sågar mindre ämnen!

• Gilla
krbj
  • Laddar…
Tack allihop, det verkar som att jag förmodligen aldrig gjorde klart beställningen. Hittade ingen transaktion från mig heller. Nu har jag lagt en beställning i varje fall, ser fram emot ny stabilitet när jag sågar mindre ämnen!
Kan också dela med att det tog lång tid, mer än 1 månad innan jag fick min.

• Gilla
korsnäbben
  • Laddar…
3 3KGT skrev:
Kan också dela med att det tog lång tid, mer än 1 månad innan jag fick min.
Det framstår ju i varje fall med all önskvärd tydlighet att vi är flera som önskade en icke flexande "throat plate" 🤷 Med det sagt är detta ju en fantastisk såg för pengarna!

Det framstår ju i varje fall med all önskvärd tydlighet att vi är flera som önskade en icke flexande "throat plate" 🤷 Med det sagt är detta ju en fantastisk såg för pengarna!
Nu kommer sågen med plattan i metall 👍
Gissar att det kom i samma veva som man ändrade klyvkniven

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.