4 362 125 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Igår monterade jag mörkläggningsgardiner i takfönstren på vinden. Den ena hade en böjd aluminiumprofil, så den reklamerades. Försäljaren har beställt en ny åt mig som kommer om några veckor. Det är så skönt när allt flyter på även vid reklamationer. En eloge till försäljaren så här långt. Hoppas att det håller ända in i mål.
Hobbysnickare
· Västernorrland
· 192 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Kan inte rekommendera det där skohornet. Vi har ett likadant, givetvis för att det är snyggt och inte för att det är ett bra skohorn. Ikeas långa plasthorn funkar mycket bättre som skohorn och man behöver inte oroa sig för att slå flisor ur klinkergolvet när man tappar det eller dö av ljudbangen när hornet tappas.
Det som kanske är bra med detta horn är att man kan skada inkräktare med det, funktion likvärdig med ett basebollträ.
Det som kanske är bra med detta horn är att man kan skada inkräktare med det, funktion likvärdig med ett basebollträ.
Chrissofsweden skrev:
Ja, den är trevlig! Grohe K7 Semi PRO
http://www.homedepot.com/p/GROHE-K7...Faucet-in-StarLight-Chrome-32951000/203014166
Med vänlig hälsning, fremax
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Jag tycker det fungerar bra, har sedan länge tröttnat på skohorn i plast, så vi har kört ett i plåt innan vi skaffade detta. Så för vår del blir det ingen skillnad, då samma risker fanns med det i plåt också.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det finns fördelar med att ha "dumburk" på taktiskt utplacerade ställen, när minstingen varit i gång timtal är det skönt att tända en brasa, dricka kaffe och titta på Barnkanalen........... halva familjen har en dyngförkylning, andra halvan ska till Borlänge och julhandla/klippa sig/in på IKEA/kupolen/lite andra ställen/många andra ställen, skrivande vill bara in och handla 2 ballofixer som skall kopplas in.
Ha en trevlig helg alla!
Var en sväng till Stockholm igår och såg Fantomen på operan med sambon. Kom tillbaka i eftermiddag och såg att avin för tapeterna låg i brevlådan. Svängde förbi Preem och hämtade ut paketet när jag skjutsade barnvaktande farmor till bussen. När jag kom hem på kvällskvisten sa jag på skoj "Jaha, ska vi tapetsera nu eller?", men sambon var oväntat på så helt plötsligt hade vi en vägg färdig:
Med lite flyt så är resten uppe innan lunch imorrn!
Logga in
Skapa konto
Med lite flyt så är resten uppe innan lunch imorrn!
Medlem
· Västra Götaland
· 232 inlägg
Vi har en liten hall och två små barn. Så det brukar alltid bli anarki bland alla ytterkläder och skor. Tröttnade och platsbyggde en garderob. Så att man slipper se skiten.
Är ingen finsnickare och har svurit en hel del, framför allt över att jag köpte riktigt pärlspont istället för mdf. Det hade varit så mycket enklare. Målning och lister kvar. Och jag måste köpa ett gångjärn till för att kunna fästa översta luckan.
Är ingen finsnickare och har svurit en hel del, framför allt över att jag köpte riktigt pärlspont istället för mdf. Det hade varit så mycket enklare. Målning och lister kvar. Och jag måste köpa ett gångjärn till för att kunna fästa översta luckan.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto