4 407 775 läst · 32 231 svar
4408k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jag har installerat mina nya Nexa-brandvarnare, likadana som jag hade tidigare. De gamla (1,5 år gamla) höll på och tjuvlarmade hela tiden så jag fick ta ner dem. Grannarna blev så oroliga... Jag trodde att det berodde på att den ena utsatts för lite slipdamm, men nu när jag tänkte testa med att ta med den andra tillsammans med de nya, så visade det sig att den var hypernervös och skulle sätta igång de nya hela tiden, så ingen av de gamla varnarna får vara med i gänget.
Målat djävulusisk spårpanel utan sprutpicka... Känns i nacken och då är ändå inte hela första strykningen klar...
Undrar om jag ska ta ett ryck till med målningen eller ge mig i kast med blötsnön som någon hällt ut på uppfarten???
Undrar om jag ska ta ett ryck till med målningen eller ge mig i kast med blötsnön som någon hällt ut på uppfarten???
Idag har vi flyttat in i badrummet. Efter 51 veckor med krångel och dåliga hantverkare är det helt klart. Nu saknar vi bara lite accessoarer, typ tvålpump, duschhylla och badrumsmatta
Före:
Efter:
Före:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Efter:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Skruvat upp mitt nya räcke till trappan som jag byggt av några överblivna reglar som snyggats till med handöverfräsen, då jag tyckte att lundbergs räcke verkade onödigt dyrt för några vitmålade träpinnar.
Återstår dock att tillverka ett till räcke...
Ett fräsbord är nu uppsatt på önskelistan!
Återstår dock att tillverka ett till räcke...
Ett fräsbord är nu uppsatt på önskelistan!
Logga in
Skapa konto
Det är tvättnedkast och det går rakt ner i tvättstugan.jackt skrev:
Jag köpte mitt på blocket från en skrotnisse. Svärfar hittade ett likadant på tippen några veckor efter. Kostar runt 4-500kr på blocket.
Logga in
Skapa konto
Edit:
Här köpte jag det:
http://www.aterbruka.se
Redigerat:
Härligt! Jubel och visslingar! Snyggt blev det tillslut, jag hoppas det känns lika bra att använda som ni hoppats på 😊Ramnemark skrev: