K kasper1 skrev:
Har flex gardiner från plisseexperten i lite olika varianter, utan problemer. Men har ingen gardiner i direkt söderläge.
Är dina mörkläggande dvs dom har en tunn aluminium folie i sig?

Likadana plisseer vi har där fönster spruckit, likadana plisser har vi på ovanvåningen i väderstreck öst och väst. Suttit där 1år+ utan att spricka.
 
Walle85
K kurlakarl skrev:
[länk]

Dessa?
Tackar tackar, ska försöka se om de går att känna och klämma på dessa i butik vid tillfälle.
 
Tack för informativ tråd TS. Förmodligen inget jag hade tänkt på själv. Vore därför tacksamt om återförsäljaren informerade om riskerna/tog reda på förhållanden där man tänkt använda produkten.

Tänkte citera konsumentköplagen, men såg att det redan var gjort.

Trist med era fönster, jag kan i rimlighetens namn inte se att det är erat fel på något vis.
 
V Vardagsrum skrev:
Tack för informativ tråd TS. Förmodligen inget jag hade tänkt på själv. Vore därför tacksamt om återförsäljaren informerade om riskerna/tog reda på förhållanden där man tänkt använda produkten.

Tänkte citera konsumentköplagen, men såg att det redan var gjort.

Trist med era fönster, jag kan i rimlighetens namn inte se att det är erat fel på något vis.
Om de nu faktiskt är första gången plisseexperten är med om detta som dom säger så tar dom kritik väldigt dåligt.

Hade önskat dom varit såpass seriösa att dom tagit detta till sig istället och reflekterat över sin produkt.

Nu fick jag efter mycket om och men en goodwill så testar den semi transparenta och ser vad som händer.
 
Får faktisk omvärdera mitt syn på plisseexperten.
Fick et mejl med en faktura för någon vecka sedan även om jag gjorde en kort betalning när jag beställde i Maj. Skrev retur att jag bestred fakturan med dokumentation transaktionen från mitt kortkonto.

Fick retur att dom inte har dragit betalningen men endast gjort en reservation även om min bank klart hänvisar till att transaktionen finns samt det inte är en reservation.

Senast menar dom att man har gjort en återbetalning (varför när jag har fått leverans?!), men jag hittar inte pengarna samt dom kan inte berätta när man har gjort återbetalningen istället tycker dom jag skal kontakta klarna som jag inte har en affärsrelation med.

Kommer aldrig att handla där igen, med detta kundbemötande.
 
  • Gilla
Lechuza och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.