1 865 läst · 107 svar
2k läst
107 svar
Nibe F750 förångarbegränsning
Hittade heller ingen manual för styrboxen hos LK. Kanske lite äldre grejer. Kan också vara så att man måste ta bort locket på styrboxen för att se eventuella lysdioder där. Står det någon modellbeteckning på styrboxen mer än typ "LK"?
Inte vad jag kan se, får öppna och se om jag kan se något… tack för all hjälp, som sagt väldigt mycket nytt inpå det här, bott i lägenhet innan.J Josth skrev:
Hittade manual i en pärm, står att man ska öppna och se över säkring och även se om diod lyser i själva centralen!J Josth skrev:
Bra, det var något sådant jag hade i bakhuvudet. Men synd om du måste såga upp en bit av väggen först för att kunna öppna styrboxen. Då är det kanske lika bra att låta det vara och plocka av ställdonen eftersom ventilerna ändå alltid ska stå på max när man har värmepump.
Plocka av menar du välja bort rumsgivare?J Josth skrev:
Okejj! De är glassäkring men man ser inte igenom den, ska se om jag kan mäta igenom den!👍🏽 men dendär centralen ska lysa oavsett vad? Alltså även om man skulle råkat stänga av nån funktion som har med rumsgivarna att göra?