1 141 809 läst · 11 695 svar
1142k läst
11,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Medlem
· Stockholm
· 4 266 inlägg
Jag bakade ugnspannkaka i sockerkaksformen en gång, klart kul.J jonaserik skrev:GAAAHHHH
Frugan bortrest, tänkte fixa en sockerkaka. Fick fram receptet med mjöl-socker-mjölk + lite annat. In iugnen med form och smet. Allt frid och fröjd, klockan tickade, nu klart. Men vad i H-E , kakan som gummi. Kikat på fel recept, det var för ugnspankaka, inte undra på att den blev seg.
GAAAHHHH får väl äta den med lingonsylt då 🙂🙂
/W
Bilens automatsystem som har lite lite olika agerande beroende av hastighet har bromsat hårt, även dragit till bältet och bältet dras åt hårt.Alfredo skrev:
Ungefär som när vi blev påkörda bakifrån vid järnvägsövergång med rödblink, så kraftigt att bakdörrarna inte kunde öppnasuseless skrev:
Personens förklaring "hade planerat in lagom mjuk inbromsning med 2 m mellan bilarna"😇
Ansåg också att jag stannat för långt från bommarna, t.o.m. ett par gående som väntade skrattade åt den förklaringen.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 581 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 581 inlägg
En gång stod jag still i en korsning med mycket trafik och hade flera bilar bakom mig. Helt plötsligt kör bilen bakom in i mig trots att jag inte rört mig en mm.A AndersS skrev:Ungefär som när vi blev påkörda bakifrån vid järnvägsövergång med rödblink, så kraftigt att bakdörrarna inte kunde öppnas
Personens förklaring "hade planerat in lagom mjuk inbromsning med 2 m mellan bilarna"😇
Ansåg också att jag stannat för långt från bommarna, t.o.m. ett par gående som väntade skrattade åt den förklaringen.
Kvinnans förklaring var att hon trodde jag skulle köra...
Klassikern är ju annars att "om jag gasar på så hinner jag också över" när den framför tänker tvärtom.useless skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 581 inlägg
Jag vet, jag köpte en för att testa.. problemet är bara att hålet i aggregatet är anpassat efter den mindre änden med gummitätning.. flexdämparna är lika stora, och då måste man ha en sån där muffadapter mellan, och då bygger de för mycket på höjden... 😵useless skrev:
Och en gång blev jag påbackad av ett finskt fruntimmer. -"Backkameran funkar inte så jag såg dig inte".😬useless skrev:
Gaaahhh
Jag blev påbackade en gång i en liknande situation. Kvinnan framför tyckte hon kommit för långt ut i korsningen och kastade i backen. Hon motiverade det med att hon såg bilen bakom mig men inte mig. Vi stod alla tre på en rak rad...useless skrev: