1 168 155 läst · 11 921 svar
1168k läst
11,9k svar
GAAAAHHHH!!!
Och det verkar ju stämma, gnället var att det för kallt att åka skidor i Särna, liftarna brukar väl inte gå då. Hon löste ju problemet genom att åka till Sälen. Verkar snarast tåla kyla på en mer extrem nivå.mexitegel skrev:
Man kan absolut gnälla på kylan, det gör jag med. Det är framförallt Aftonbladets sk journalistik mitt Gaaaahh avsåg. Undrar hur en sådan där artikel föds?Jumos skrev:
Vaknar och tittar på termometern, konstaterar att det är -27 grader. Vad ska jag göra nu?? Jo, jag ringer Aftonbladet och berättar att det är så kallt att vi inte kan åka skidor???🤓
Än värre Aftonbladet som sen tar upp det som en nyhet. Ridå!
Kan själv!
· Trelleborg
· 17 191 inlägg
Är det inte lika mycket GAAAAAAH på att läsa Aftonbladet över huvud taget 🤔😉
Allvetare
· Västra götaland
· 9 662 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 662 inlägg
Finns en anledning till att det inte byggdes bostadshus med platta tak i Sverige före ca. 60-talet. Misstänker ett samband med att folk började semestra söderut då. De tänkte väl inte på att det är rätt lite snö i de trakterna.Dan_Johansson skrev:
Väldigt irriterande och som det känns ganska vanligt beteendeR roli skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 17 191 inlägg
WAAAAAAAGH!
När man lägger en beställning på nått man vill ha snarast, slänger in ett par saker man ändå skulle ha från samma ställe, blir glad när man två dagar senare får "vi har skickat din beställning" och konstaterar att de skickat allt utom det jag egentligen skulle ha 😖
När man lägger en beställning på nått man vill ha snarast, slänger in ett par saker man ändå skulle ha från samma ställe, blir glad när man två dagar senare får "vi har skickat din beställning" och konstaterar att de skickat allt utom det jag egentligen skulle ha 😖
Gaaaaaaaahhhhwwwhhhhhhhhhh!
Har varit vaken 24 timmar, målat, lagt golv, huset är halvkaos och 4 timmar kvar till fotografen kommer.
Ishalka och svårt att bära ut överflödigt möblemang… Törs inte stödvila för då vaknar jag nog inte.
Åka och köpa golv/taklister blir inte av i det här skicket, livsfarligt med halka mörker och trötthet.
Dags att dricka några koppar kaffe till.
Har varit vaken 24 timmar, målat, lagt golv, huset är halvkaos och 4 timmar kvar till fotografen kommer.
Ishalka och svårt att bära ut överflödigt möblemang… Törs inte stödvila för då vaknar jag nog inte.
Åka och köpa golv/taklister blir inte av i det här skicket, livsfarligt med halka mörker och trötthet.
Dags att dricka några koppar kaffe till.