976 143 läst · 9 980 svar
976k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Rinkaby rör är kanon, har aldrig felat denna hemmapulare. 👍👍👍
För att hålla sig till trådens ämne har den senaste veckan spenderats under ett mulet moln. En vill flytta till dubbelt så många rum och kvadratmeter, en annan ser internationella orosmoln och osäkert ränteläge. Lutar åt att vi river tältlägret och flyttar om kalkylen går ihop. Med hög belåningsgrad och risk som prislapp. Gaaahhhhhhhhhhhh….
För att hålla sig till trådens ämne har den senaste veckan spenderats under ett mulet moln. En vill flytta till dubbelt så många rum och kvadratmeter, en annan ser internationella orosmoln och osäkert ränteläge. Lutar åt att vi river tältlägret och flyttar om kalkylen går ihop. Med hög belåningsgrad och risk som prislapp. Gaaahhhhhhhhhhhh….
De delar ut paket fram till 22.00, mitt paket är idag planerat till 21.55...pacman42 skrev:GAAAAHHH!
AirMee lägger alltid in mig sist på rutten när de skall leverera paket från Amazon. De hinner nästan aldrig leverera alla paket de har med sig och då blir mitt paketet uppskjutet till nästa dag. Och sen till nästa dag. Och till nästa dag. Rekordet är en vecka sen leverans...
...man skulle ju kunna tro att de börjar i min ända av rutten nästa dag, men det gör de inte!
Nu väntar jag fortfarande på mina "Black Week"-klappar till mig själv...
...jag kan se att de är långt ut i bushen just nu. Konstigt att jag som bor i en tätort (åttonde största i kommunen, trots att det är landsbygd - gamla sommarstugor, men numera villor vid havet) hamnar sist, men det har nog att göra med att vår tätort sitter ute i spetsarna på en eldgaffel, separerade av bergskammar. Dvs, typiskt västkustskt. Så nära så nära, men ändå så långt ifrån (om man åker bil).
Edit: nu står det att paketet skall komma 21.58, vi får se om jag får det idag...
Redigerat:
Gaaahhh!
Nu ringer han som kör ut paketet och ber mig skicka koordinaterna i Google Maps, för han hittat inte min adress i sin kartapp...
Adressen finns i Google Maps...
Edit: mer intressant är att adressen finns i AirMee-appen...
Nu ringer han som kör ut paketet och ber mig skicka koordinaterna i Google Maps, för han hittat inte min adress i sin kartapp...
Adressen finns i Google Maps...
Edit: mer intressant är att adressen finns i AirMee-appen...
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 397 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 397 inlägg
Det är som snöplogningen. de håller bladet och kör åt ett håll...... sen vänder de, och vänder även bladet.pacman42 skrev:GAAAAHHH!
AirMee lägger alltid in mig sist på rutten när de skall leverera paket från Amazon. De hinner nästan aldrig leverera alla paket de har med sig och då blir mitt paketet uppskjutet till nästa dag. Och sen till nästa dag. Och till nästa dag. Rekordet är en vecka sen leverans...
...man skulle ju kunna tro att de börjar i min ända av rutten nästa dag, men det gör de inte!
Nu väntar jag fortfarande på mina "Black Week"-klappar till mig själv...