1 032 603 läst · 10 584 svar
1033k läst
10,6k svar
GAAAAHHHH!!!
Jodå och kunde inte låta bli aningens småleendes att tänka på några trådar med det attributet. Vi kanske tänker på samma forumkamrat? Jag låter namnet gå förbi. ☺️A AndersS skrev:
Gaaaaahhhhh! Beställt hem en 6mm diamantborr för att borra upp skohyllan på väggen klädd med granitkeramik. Haft borrjäveln på spegelhyllan i hallen sedan dess (i typ tre veckor…). Nu när jag står och har monterat skohyllan och bara ska borra dom där satans hålen, tror ni att borrfan ligger där på hyllan då?! Skyller såklart på ungarna, men det kommer väl visa sig att jag flyttat den till något smart ställe i ett svagt ögonblick.
Hade jag bara haft borren hade skohyllan varit uppe för en timme sen… Jag tror jag tar en skogspromenad istället… GAAAAAH!
Hade jag bara haft borren hade skohyllan varit uppe för en timme sen… Jag tror jag tar en skogspromenad istället… GAAAAAH!
Just detta jobb var på hemlig plats, så jag kan inte avslöja några detaljer.4774 skrev:Jösses, vad har du för jobb egentligen? Trodde att det bara var glasmästarna som , av oklar anledning, får jobba ute i -9 ° och alla minus därefter oavsett snöfall hagel gassande sol.
Lider med dig som jag gör med min make sådana dagar. Som skönt är har han nu mest inredning och inte utejobb längre men det händer. ♥️
Ja, jag var faktiskt inne på det spåret, blir lite onödigt dyrt bara. Kanske de laddningsbara.Tokslut skrev:
cr2050 = PCL:s påfyllare? Har de liknande problem?
Fattar inte... Kina-påfyllaren jag har använder ett laddningsbart AA-batteri som räcker i evigheter. Hur svårt skall det vara...
Den som inte försökt foga silikon i -30 eller försökt bära en några kvm stor glasskiva i stark blåst o regn. Eller försökt se något när solen speglar i glaset. Dom förstår inte hur roligt man kan ha det på jobbet.😀 Nog för att det finns andra jobb som är hemska också.4774 skrev:Jösses, vad har du för jobb egentligen? Trodde att det bara var glasmästarna som , av oklar anledning, får jobba ute i -9 ° och alla minus därefter oavsett snöfall hagel gassande sol.
Lider med dig som jag gör med min make sådana dagar. Som skönt är har han nu mest inredning och inte utejobb längre men det händer. ♥️
GAAAAHHH!
AirMee lägger alltid in mig sist på rutten när de skall leverera paket från Amazon. De hinner nästan aldrig leverera alla paket de har med sig och då blir mitt paketet uppskjutet till nästa dag. Och sen till nästa dag. Och till nästa dag. Rekordet är en vecka sen leverans...
...man skulle ju kunna tro att de börjar i min ända av rutten nästa dag, men det gör de inte!
Nu väntar jag fortfarande på mina "Black Week"-klappar till mig själv...
AirMee lägger alltid in mig sist på rutten när de skall leverera paket från Amazon. De hinner nästan aldrig leverera alla paket de har med sig och då blir mitt paketet uppskjutet till nästa dag. Och sen till nästa dag. Och till nästa dag. Rekordet är en vecka sen leverans...
...man skulle ju kunna tro att de börjar i min ända av rutten nästa dag, men det gör de inte!
Kontakta Amazon och berätta för dem att Airmee inte sköter sig där du bor. Jag gjorde så när Bring misskötte leveranserna där jag bor. Då ändrade dem snabbt och sen dess får jag mina grejer med Posten, de enda som fungerar bra här.pacman42 skrev:GAAAAHHH!
Amazon har samarbete med de flesta leverantörer och anlitar de som för tillfället sköter sig bäst, alltså levererar enligt produktvillkoren.
Med posten så får man garanterat ingenting över natten. Jag kontaktade AirMee istället, jag får se vad de svarar.Keiller skrev:Kontakta Amazon och berätta för dem att Airmee inte sköter sig där du bor. Jag gjorde så när Bring misskötte leveranserna där jag bor. Då ändrade dem snabbt och sen dess får jag mina grejer med Posten, de enda som fungerar bra här.
Amazon har samarbete med de flesta leverantörer och anlitar de som för tillfället sköter sig bäst, alltså levererar enligt produktvillkoren.
Njau, här sköter sig Airmee men de leveranser jag fått från Amazon är då enbart under kvällsutkörningar med Airmee och helt ok nör man ser nör det skickats från Amazon. (oftast Tyskland)-pacman42 skrev:GAAAAHHH!
Hade en lysande leverans från Rinkaby Rör i fredags med DHL och beställde sent på dagen och paketet var på utlämning nästa förmiddag.