Alfredo Alfredo skrev:
Var tvungen att Googla...

[bild]
LEGO-modell av ett orangevitt rymdskepp, tillsammans med minifigurer och tillbehör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Inte riktigt dagens verktygsinköp än men bra nära. Synpunkter på följande? Finns det bättre och mer prisvärt inom samma kategori? Bättre pris någon annanstans? Erfarenheter av Proshop? Kort sagt övertyga mig om att inte klicka på köp. Fel forum i och för sig, jag vet...

Skärmbild av en webbutikskundvagn med två Bosch verktyg, GSR 12V-35 FC Professional skruvdragare och GEX 125-150 AVE slipmaskin, med priser och leveranstider.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
boschkenta och 1 till
  • Laddar…
Blev en ny kofot, 611kr ink moms på swedol Ny Bahco kofot som är 900 mm lång vilar på en träyta med streckkodsetikett synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Inte riktigt dagens verktygsinköp än men bra nära. Synpunkter på följande? Finns det bättre och mer prisvärt inom samma kategori? Bättre pris någon annanstans? Erfarenheter av Proshop? Kort sagt övertyga mig om att inte klicka på köp. Fel forum i och för sig, jag vet...

[bild]
Klicka på köp. Handlat flera gånger från Proshop och det har funkat kanon varje gång!
 
  • Gilla
boschkenta och 2 till
  • Laddar…
Jonas Persson
Alfredo Alfredo skrev:
Inte riktigt dagens verktygsinköp än men bra nära. Synpunkter på följande? Finns det bättre och mer prisvärt inom samma kategori? Bättre pris någon annanstans? Erfarenheter av Proshop? Kort sagt övertyga mig om att inte klicka på köp. Fel forum i och för sig, jag vet...

[bild]
Kan tyvärr inte stoppa dig från att köpa den skruvdragaren, den är riktigt trevlig och stark. (y)
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
mattiasp mattiasp skrev:
Äntligen kom ackarna AS 2 till min Stihl GTA 26 in i lager igen. Sågen är grym, men käkar batterier. Med endast ett batteri blir man bara frustrerad. Jag måste arrangera en bälteskrok till sågen, det kan inte vara omöjligt. Beställde två ytterligare ackar/batterier. Passade på att ta med några röjklingor till röjsågen också. Och ett gäng rundfilar Ø 5,5 mm och Ø 4,8 mm.
Nu är jag också en batteri-Stihlare. Trodde aldrig att det skulle inträffa!

GTA 26, HSA 26, extrabatteri och en extra kedja inhandlat idag.

HSA 26,
8dd431ee4b734483a06c3aee9b2305e7.jpg
 
  • Gilla
mattiasp
  • Laddar…
T
Tack vare en väldigt snäll och hjälpsam forummedlem kunde jag göra ett kap på en Leica Disto 2.
999kr för den här skönheten :)

Ny Leica Disto D2 laseravståndsmätare i låda, erbjudandemärkning visar sänkt pris till 999 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Leica Disto 2 lasermätare bredvid dess väska på grått underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
johel572 och 8 till
  • Laddar…
T
Även fyllt på med lite bits.

Tre förpackningar med DeWalt Extreme FlexTorq skruvbits upplagda på snö, märkta PH1, PH2 och PH3.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tre förpackningar med DeWALT EXTREME FlexTorq skruvbitsuppsättningar på ett snötäckt underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fyra förpackningar av DeWALT Extreme FlexTorq bits i olika storlekar på en yta med snö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
Verktygsvaruhuset.se

De har en fysisk butik i Örebro vilket räcker för att Bauhaus ska leva upp till sin Lägsta-prisgaranti.
Vilket de gjorde utan knot, tvärtom.

//Ronnie
mig vägrade dom göra detta då det enligt den lokala chefen(I Upplands Väsby) inte va någon riktig butik minsann. Matchade få mot proffsmagasinet för någon tia med.
 
Chrillls Chrillls skrev:
mig vägrade dom göra detta då det enligt den lokala chefen(I Upplands Väsby) inte va någon riktig butik minsann. Matchade få mot proffsmagasinet för någon tia med.
Samma här. I infodisken på Bauhaus Örebro påstod de att verktygsvaruhuset inte var ett företag? Märkligt påstående som jag självklart ifrågasatte. Fick prata med ställföreträdande chefen och han höll fast vid att verktygsvaruhuset inte var ett "riktigt" företag, trots att jag visade honom det registrerade aktiebolaget på allabolag.se. Han fick i alla fall ur sig att enligt direktiv uppifrån så får de inte prismatcha mot verktygsvaruhuset.

Dagens verktygsinköp blev alltså ett multiverktyg, Makitas DTM51. Några blad beställdes från Amazon också, hoppas de håller någorlunda kvalitet.
Olika typer av sågblad till multiverktyg med varierande tandning, några rundade och andra raka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
J JSE skrev:
Samma här. I infodisken på Bauhaus Örebro påstod de att verktygsvaruhuset inte var ett företag? Märkligt påstående som jag självklart ifrågasatte. Fick prata med ställföreträdande chefen och han höll fast vid att verktygsvaruhuset inte var ett "riktigt" företag, trots att jag visade honom det registrerade aktiebolaget på allabolag.se. Han fick i alla fall ur sig att enligt direktiv uppifrån så får de inte prismatcha mot verktygsvaruhuset.

Dagens verktygsinköp blev alltså ett multiverktyg, Makitas DTM51. Några blad beställdes från Amazon också, hoppas de håller någorlunda kvalitet.
[bild]
När jag försökte prismatcha så hänvisade de till att verktygsvaruhuset är en nätbutik, den fysiska butiken heter säkerhetsbutiken eller något liknande och det är vad det faller på. Supporten lovade att prismatcha men reklamationsenheten var av en annan åsikt.

Dagens verktygsinköp blev trots allt en makita DTM51Z och AF506. Nu behöver jag köpa en kompressor men de hör ju huselivet till
 
V vessen skrev:
När jag försökte prismatcha så hänvisade de till att verktygsvaruhuset är en nätbutik, den fysiska butiken heter säkerhetsbutiken eller något liknande och det är vad det faller på. Supporten lovade att prismatcha men reklamationsenheten var av en annan åsikt
Låter ju helt vansinnigt; på Verktygsvaruhusets hemsida anger de besöksadressen Adolfsbergsvägen 4 i Örebro som besöksadress för deras fysiska butik. Söker man på den adressen på hitta.se och kollar vilka företag som har den adressen så dyker Verktygsvaruhuset AB upp.

Känns som att de fifflar med sin lågprisgaranti och det har man ju hört talas om förut. Dåligt!
//Ronnie
 
  • Arg
FreQa
  • Laddar…
A
P Pysslarn skrev:
Låter ju helt vansinnigt; på Verktygsvaruhusets hemsida anger de besöksadressen Adolfsbergsvägen 4 i Örebro som besöksadress för deras fysiska butik. Söker man på den adressen på hitta.se och kollar vilka företag som har den adressen så dyker Verktygsvaruhuset AB upp.

Känns som att de fifflar med sin lågprisgaranti och det har man ju hört talas om förut. Dåligt!
//Ronnie
Innehavaren av Verktygsvaruhuset är dessutom en mkt trevlig och hjälpsam person. Aldrig ngt knussel med saker.
 
mowatom skrev:
Innehavaren av Verktygsvaruhuset är dessutom en mkt trevlig och hjälpsam person. Aldrig ngt knussel med saker.
Då kan det kanske vara värt att handla där då och betala lite mer istället för att driva igenom prisgarantin mot Bauhaus som ändå är så genomusla?
Bara en tanke.
 
  • Gilla
p.lundgren och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.