3 337 475 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Återkoppla gärna hur bladen höll/fungerade/presterade när du har provat. Är själv ute efter lite blad men det är en djungel, så lite info om pris, märke och kvalitet är alltid uppskattat.J JSE skrev:
Någon speciell handlare på Amazon?
Du har säkert redan en fungerande skruvdragare och slipmaskin inte behöver du väl nya maskiner.Alfredo skrev:
Annars så fungerar ju skruvmejsel och sandpapper också. Det är mycket billigare
Hon är flitigare än du trodde. Spelar the long game för få dig till att handla mindre verktyg ...Alfredo skrev:
Proshop hanterade mitt reklamationsärende väl. Slipen har jag läst väldigt mycket gott om när jag valde mellan den och GET 75-150 (valde GET)
I en värld där numera ett acceptabelt svarsalternativ på frågan om kön är "vet inte" kan man aldrig så noga veta...N Niq skrev:
EDIT: Nu får det vara slut med OT från min sida. Måste ägna tiden åt att bevaka brevlådan för prylarna kommer säkert snart.
Jag har en flaska Highland Park här hemma som var 12 år när jag köpte den på Orkneyöarna 1990. Undrar om den är värd lika mycket om åtta år
Tror nog inte det tyvärr eftersom den inte legat på fat de sista trettio åren... synd
Tror nog inte det tyvärr eftersom den inte legat på fat de sista trettio åren... synd
Testat GTA'n nu på lite småträd och kvistar på upp till typ 7 cm i diameter. Funkar bra!K Kane skrev:
Tycker dock att dödmansgreppet är för knöligt (eller åtminstone sitter lite offside).
Jag fick iaf ner en Broil king typ 4000:- med prisgaranti en gång. Då knorrades det ganska bra. Dom måste ha kollad ean-nr typ 30 ggr innan dom godkände det motvilligt
Sen till partyt, jag vet! Älskar min den där skruvdragaren och köpte den från samma butikAlfredo skrev:
Nu ska väl man kunna ta hand om de 12000kvm tomt/mark man har. Har åkt med så många släpp till återvinningen med ris, nu kan man istället ta hand om det här hemma..
Har sedan tidigare lillebrorsan till den, som tjänar väl att ta hand om trädgårdsavfall som blommor, mindre buskar osv..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har sedan tidigare lillebrorsan till den, som tjänar väl att ta hand om trädgårdsavfall som blommor, mindre buskar osv..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder