3 458 010 läst · 16 801 svar
3458k läst
16,8k svar
Dagens verktygsinköp!
Har hunnit köra lite med det grovtandade träbladet nu. Verkar vara helt OK kvalitet, speciellt med tanke på priset (~15:- per blad).R roli skrev:
Länken är 3 meter lång men sök på "FIXKIT oscillating tool" så hittar ni enkelt.
Klurat på ny elhyvel hur länge som helst. Chansköpte en CAT DX86 då Jula vid oss ska flytta 500 meter och rear ut allt till 25%. Har sneglat på Bosch (grön pga snål och inte så prioriterat verktyg). men den hade noll tillbehör enligt vad jag läst. Det blev 1299 kr -25% = 974 pesos. Få se om man skjutit sig i foten ifall jag behöver nya stål längre fram. Iofs aldrig behövt till min gamla som säkert är 25 år eller så.
jula Häggvik? Hur utplockat va det? Tänkte åka förbi i eftermiddag...nikasp skrev:
Klurat på ny elhyvel hur länge som helst. Chansköpte en CAT DX86 då Jula vid oss ska flytta 500 meter och rear ut allt till 25%. Har sneglat på Bosch (grön pga snål och inte så prioriterat verktyg). men den hade noll tillbehör enligt vad jag läst. Det blev 1299 kr -25% = 974 pesos. Få se om man skjutit sig i foten ifall jag behöver nya stål längre fram. Iofs aldrig behövt till min gamla som säkert är 25 år eller så.
[media]
Yes, det fanns en del maskiner och allt möjligt men ”det bästa” har nog gått då det här är dag tre. Bra handverktyg var väldigt urplockat men lite dyrare grejer fanns. Fullt på parkeringen kl 10:30 men nog värt en sväng idag/ikväll ändå.Chrillls skrev:
Jippie, pengar kvar efter räkningar
Skyddskängor och första hjälpenskåp från Jula.
En spiklåda via FB.
Sen hittade jag fyra räkningar till så... Nåja att ha införskaffat plåster mm och stadiga kängor för säkerhets skull får gå på extrakontot. Väl värt ändå!
Skyddskängor och första hjälpenskåp från Jula.
En spiklåda via FB.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sen hittade jag fyra räkningar till så... Nåja att ha införskaffat plåster mm och stadiga kängor för säkerhets skull får gå på extrakontot. Väl värt ändå!
Tjänster
Populärt i forumet
-
Ska excenterslipen vara såhär svag?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Hjälp med kap/gersåg som kapar snett.
Dagens verktygsinköp!
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Verktyg, Maskiner & Fordon