3 353 150 läst · 16 545 svar
3353k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
Amazon är inte lika välstädat. Ibland finns samma vara flera gånger och med olika pris. Antar att det är olika partners som säljer. Mer osäkerhet om vem som levererar och hur bra.bulleribock skrev:
Sökte runt lite och det finns stora hål i utbudet. Inga systemkameror, inga träffar på ordet Exxact, däremot 100:- billigare för en Eltako dosdimmer. Samtidigt finns det plötsligt gott om skruvmejslar och bits för JIS
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 274 inlägg
Kan vi inte hålla diskussioner om Amazon i en av trådarna om Amazon istället? =)
https://www.byggahus.se/forum/threads/amazon-sverige-har-slagit-upp-portarna.394398/
https://www.byggahus.se/forum/threads/amazon-se-lanserat-idag.394396/
https://www.byggahus.se/forum/threads/amazon-sverige-har-slagit-upp-portarna.394398/
https://www.byggahus.se/forum/threads/amazon-se-lanserat-idag.394396/
I morse åkte jag förbi Beslaget för att fylla på med spårbits i vettiga dimensioner. Spår är ju lite obskyrt så normala handlare har ingenting. Jag måste ha ett gäng med mig på varje montering för att kunna demontera beslag på gamla portar. De två senaste monteringarna har inte varit snälla mot de bits jag hade. Tog några Wera och ett antal Lobomatic. Vi får se vilka som håller bäst.
Nu till investeringen som jag tycker är värt ett inlägg.
Slank ner ett...
Har saknat skjutmått i några år. Trevligt att hitta ett med kvalitet. Bästa pincetten som finns för fästingar och stickor .
Mvh Findus
Nu till investeringen som jag tycker är värt ett inlägg.
Slank ner ett...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har saknat skjutmått i några år. Trevligt att hitta ett med kvalitet. Bästa pincetten som finns för fästingar och stickor .
Mvh Findus
Nåt slags spräckkliar?
Kamin som skall installeras i snickarboden. Fötterna är demonterade, så den kommer bli ännu finare på plats.
Mycket snygga detaljer:
... samt givetvis plats för den puttrande hästlimspytsen
Längtar tills bygget är klart! Också fortfarande nöjd med att jag genom att bara bifoga den sista bilden till bygglovsansökan ju de få igenom detta som en vedspis. Skrev kamin i första vändan men fick tydligt avslag, men genom att bara byta namn på den kunde jag få godkänt med vändande post.
Logga in
Skapa konto
Mycket snygga detaljer:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Längtar tills bygget är klart! Också fortfarande nöjd med att jag genom att bara bifoga den sista bilden till bygglovsansökan ju de få igenom detta som en vedspis. Skrev kamin i första vändan men fick tydligt avslag, men genom att bara byta namn på den kunde jag få godkänt med vändande post.
jonmo skrev:Kamin som skall installeras i snickarboden. Fötterna är demonterade, så den kommer bli ännu finare på plats.
[bild]
Mycket snygga detaljer:
[bild]
[bild]
[bild]
Mycket trevlig eldstad, nästan lite för fin för snickeriet. Har en lite nyare husqvarna som har gått varm i höst för att torka trä och färg.jonmo skrev:Kamin som skall installeras i snickarboden. Fötterna är demonterade, så den kommer bli ännu finare på plats.
[bild]
Mycket snygga detaljer:
[bild]
[bild]
[bild]
Jag skulle ändå ha en, så jag ville ha den bästa. Visade sig att det inte var oöverkomligt dyrt med en gammal fin jämfört med en ny tråkig. Enda negativa är att man inte ser elden, bara lite fladder bakom glimmret.Hennke85 skrev: