3 401 886 läst · 16 681 svar
3402k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Så e de nog! Lever dock på att de ska bli bra o mer verktyg till horderiet ska köpasCheesen skrev:
Det blir bättre o bättre men klådan gör en skogstokig, så fort man ska klia sig så är det som att man brinner kombinerat med brännäslor där man kliar.
Men det går väll till sig så småningom..
Man blir automatiskt tuff om man sätter fly wheelet på 10, det är sedan gammalt.G GargamelSE skrev:
Funktionen för drag factor är bara för töntar.
Själv kör jag på 6.5, men är å andra sidan inte så tuff.
Hoppas det. Du får fara på Hornbach å köpa nå smörjfett så kanske det går till sigP pleqtiz skrev:
Enda gångerna hittills jag använt två samtidigt har varit ihop med FSN WAN för att slppa plocka isär den med dess förlängning och samtidigt kunna ha en 1600-skena förlängd.FredrikR skrev:
För något enstaka snitt längre än 3,2 m fungerar säkert förflyttning med ett parallellt stöd tillräckligt bra. Men samtidigt, bättre safe than sorry, det tycker jag tomten borde gå med på
Och utan tillräckligt långt skensystem går det inte att åstadkomma den perfekta bodelningen (något som överdrivet antal skenor o.dyl. i sig kan leda till...)
Pappa skulle köpa ett anhåll till sitt fräsbord, men det slutade med att han köpte ett helt nytt komplett inklusive en DW625. Passande nog hade jag vägarna förbi verkstan i helgen, så jag kunde plocka upp det gamla som det verkligen inte är något fel på, inklusive 621:an som satt i det. En sak mindre att bygga ihop när mitt eget bygge gått i hamn.
Det följde även med lite klaffar och annat till spånsystemet som han också passat på att uppgradera till en större dimension. Priset 0kr tycker jag var helt rätt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Det följde även med lite klaffar och annat till spånsystemet som han också passat på att uppgradera till en större dimension. Priset 0kr tycker jag var helt rätt.
Gratis är gott!jonmo skrev:Pappa skulle köpa ett anhåll till sitt fräsbord, men det slutade med att han köpte ett helt nytt komplett inklusive en DW625. Passande nog hade jag vägarna förbi verkstan i helgen, så jag kunde plocka upp det gamla som det verkligen inte är något fel på, inklusive 621:an som satt i det. En sak mindre att bygga ihop när mitt eget bygge gått i hamn.
[bild] [bild]
Slut på dåliga ursäkter när man tydligen varit i verkstaden "för länge". Ny fungerande radioklocka.
Och en ny Victorinox Rambler efter att den gamle gått i pension. "Allt" man behöver på nyckelringen.
Logga in
Skapa konto
Och en ny Victorinox Rambler efter att den gamle gått i pension. "Allt" man behöver på nyckelringen.
Logga in
Skapa konto