Till er tre ovan, läser man inte innan man handlar?
Ibland så...
Jag skulle köpa linsträckare till tält för något år sedan. De som så småningom damp ner i brevlådan var i en kaliber som skulle passa på Oktoberfest snarare än fjällvandring. Så kan det gå.
Har inga som helst förhoppningar om att detta kommer vara en bra maskin, men jag kan verkligen inte motivera en begagnad Kemppi i dagsläget. 400 kr i nyskick var lite för lite dock för att tacka nej.
Har inga som helst förhoppningar om att detta kommer vara en bra maskin, men jag kan verkligen inte motivera en begagnad Kemppi i dagsläget. 400 kr i nyskick var lite för lite dock för att tacka nej.
Precis en sån hållare jag tänkte 3d printa till mina
Jo jag har sett dem, har tyvärr sålt min printer vilket jag ångrar.
Den här är ju pulverlackad 5mm aluminium(stod det) så känns ju väldigt stabilt. Dessutom kostar den 14 euro vilket känns överkomligt.
30 meter blad räcker till knappt två byten. Fanns det inte större förpackning när du ändå beställde?
[bild]
Köpte på blocket, så fick ta vad som fanns. Landade på ca 10kr metern. M42 så borde hålla räcka en dag eller två i min lilla såg (om jag kan spänna tillräckligt)
Köpte på blocket, så fick ta vad som fanns. Landade på ca 10kr metern. M42 så borde hålla räcka en dag eller två i min lilla såg (om jag kan spänna tillräckligt)
Det beror väl på, vad är det för dimensioner?
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.