3 392 203 läst · 16 664 svar
3392k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Idag slog jag på stora trumman och köpte en Bahco ph0 skruvmejsel!
Jag har genom åren haft ett par precisionsmejselset, men på det senaste så började stålet snurra i gummit när jag skruvade Så nu blev det en riktig skruvmejsel som blev dyrare än ett set med 6st mejslar
Men nu vet jag att denna kommer hålla länge!
Jag har genom åren haft ett par precisionsmejselset, men på det senaste så började stålet snurra i gummit när jag skruvade Så nu blev det en riktig skruvmejsel som blev dyrare än ett set med 6st mejslar
Men nu vet jag att denna kommer hålla länge!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 7 618 inlägg
Tack för tips på mycket bra att ha grejor . Inget illa ment , men varför inte skriva dit pris och inköpsställe, vilket underlättar betydligt för alla om man överväger att handla själv.
boschkenta
Verktygstokig
· Västra Götaland
· 428 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
- Västra Götaland
- 428 inlägg
Skriv det riktiga.H Husägaren87 skrev:
Jag har mina egna användarkonton, så hon vet inte om vad jag skriver här och är inte heller intresserad i att snoka. Allt behöver man ju inte dela trots att man bor ihop.
Hoppas ni har det lika bra.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Nu när Ahlsell säljer Festool så kan man ange deras listpriser och sedan handla från Tyskland(funkar förvisso med vilken lokal åf som helst, ingen är dyrare än Ahlsell?), då har man plötsligt kommit undan väldigt billigt.
Behöver sätta min skärpfil i användning. Som komplement till min skarstensskrapa så köpte jag nu flera blad så jag kan tillverka en parkettskrapa/parkettsickel. Ska tydligen vara bland det bästa när man ska ta bort lack/fernissa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Till er tre ovan, läser man inte innan man handlar?