jonmo jonmo skrev:
Trillade hem en inspektionskamera. Oklart vad jag ska ha den till, men jag vet att jag saknat den tidigare, så definitivt något som kommer användas!
[bild]
Går precis i samma funderingar!!!

Idag slog jag på stora trumman och köpte en Bahco ph0 skruvmejsel!

Jag har genom åren haft ett par precisionsmejselset, men på det senaste så började stålet snurra i gummit när jag skruvade :rolleyes: Så nu blev det en riktig skruvmejsel som blev dyrare än ett set med 6st mejslar :D

Men nu vet jag att denna kommer hålla länge!
Bahco ph0 skruvmejsel på ett träunderlag, modell BE-8600 PH0x60, ergonomisk design.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
john.h och 3 till
  • Laddar…
Plockepinn!
Ny ventilationfläkt i kartong bland byggmaterial, oöppnad och redo för installation.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
Ola C och 8 till
  • Laddar…
Tack för tips på mycket bra att ha grejor (y). Inget illa ment :coffee:, men varför inte skriva dit pris och inköpsställe, vilket underlättar betydligt för alla om man överväger att handla själv. ;)

S Stingray468 skrev:
Tack för tips på mycket bra att ha grejor (y). Inget illa ment :coffee:, men varför inte skriva dit pris och inköpsställe, vilket underlättar betydligt för alla om man överväger att handla själv. ;)
Ska man skriva riktiga priset eller det man sa till sin fru att verktyget kostade?

• Haha
  • Gilla
mahus och 15 till
  • Laddar…
boschkenta
H Husägaren87 skrev:
Ska man skriva riktiga priset eller det man sa till sin fru att verktyget kostade?
Kanske båda, med en kort kommentar huruvida det gick hem eller inte? :seenoevil:

Själv brukar jag be min sambo gissa... hon gissar alltid väldigt lågt, och jag svarar "ja, ungefär så". :)

• Gilla
  • Haha
ådal och 4 till
  • Laddar…
H Husägaren87 skrev:
Skriv det riktiga. :rofl:

Jag har mina egna användarkonton, så hon vet inte om vad jag skriver här och är inte heller intresserad i att snoka. Allt behöver man ju inte dela trots att man bor ihop. ;)
Hoppas ni har det lika bra. :D

• Gilla
Chentin och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren
Nu när Ahlsell säljer Festool så kan man ange deras listpriser och sedan handla från Tyskland(funkar förvisso med vilken lokal åf som helst, ingen är dyrare än Ahlsell?), då har man plötsligt kommit undan väldigt billigt.

• Gilla
nino
  • Laddar…
Behöver sätta min skärpfil i användning. Som komplement till min skarstensskrapa så köpte jag nu flera blad så jag kan tillverka en parkettskrapa/parkettsickel. Ska tydligen vara bland det bästa när man ska ta bort lack/fernissa.

Skärpfilblad för parkettskrapa på ett brevpapper från Raseglarhuset.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Slipmaterial inklusive sliprondeller och slipband från Tyskland på ett verkstadsbord.
Skapa konto

lite nya leksaker från Tyskarna.

• Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Fick lite grejer i prima chinesium. Små och söta, antagligen inte värda pengarna.
Tre små metallklämmor med röda plasthandtag på en mörk yta, möjligtvis av låg kvalitet.
Skapa konto

Tumstock bredvid en liten metallspännanordning med rött handtag.
Skapa konto

• Gilla
Alltgår och 5 till
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Fick lite grejer i prima chinesium. Små och söta, antagligen inte värda pengarna.
[bild]
[bild]
Haha, jag har en handfull sådana liggande i en låda. Och blev också förvånad över hur stora de inte var :rofl:

• Haha
  • Gilla
ceson och 2 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Haha, jag har en handfull sådana liggande i en låda. Och blev också förvånad över hur stora de inte var :rofl:
Har du snott påsen jag hade mina i...? :thinking:
De placerades i den efter samma reaktion från min sida :crysmile:
Men förmodligen kommer dom till användning på ett eller annat sätt framöver. (y):cool:

• Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
Till er tre ovan, läser man inte innan man handlar? :rofl:

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
H Husägaren87 skrev:
Till er tre ovan, läser man inte innan man handlar? :rofl:
Det förstör ju spänningen när man öppnar paketet! :thumbdown:

• Gilla
  • Haha
Alltgår och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.