4 377 012 läst · 32 150 svar
4377k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Grusat hålor i vägen. Börjar bli riktigt haj på grusvägar nu.
Fortsatt bygga på en innervägg som skall ha inbyggda garderober. Sågade lite med tigersågen och såg till att missa två elrör. Jag såg inte det tredje... Det blev mörkt i hela huset. Nu får elektrikern mer att göra.
har reglat väggarna i badrummet.. sakta men säkert går det framåt med badrumsrenoveringen..
Medlem
· Uppsala
· 5 896 inlägg
Efter att jag har tjatat på mina barn att röja upp i sitt gemensamma rum där det har varit undantagstillstånd tog jag saken i egna händer och slängde i stort sett allt .....3st sopsäckar fick jag ihop.....
Vad sa barnen då?Enk Projektet skrev:
Jag har själv varit nära att göra en liknande aktion många ggr, men hittills hållt mig ...
Medlem
· Uppsala
· 5 896 inlägg
Inte ett jota, kom hem nyss. Ska tända i pannan, och f-n vet om jag inte tänder en cigarr också.
Förutom att jag målat tak o slipat så har jag hängt tapet. Blir inte många m2 i timmen när man inte kan hänga en enda våd utan att stöta på hörn, dörrar, fönster, strömbrytare, uttag och allt detta tillsammans med mönsterpassning, kant-i-kant och sneda väggar...
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
(igår Satt sista taklisten och bestämt belysning till badrumstaket, när den belysningen är på plats är huset helt färdigrenoverat, dags att bygga till då antar jag (samt underhålla förstås).
/U
/U
Igår var vi uppe på vinden som gud glömde (snarare som sambon ständigt förtränger) och slipade och spacklade förhoppningsvis för sista gången.
Nu får jag hoppas att det betyder att vi har kommit igång igen. .. Vi började trots allt 09 :/
Nu får jag hoppas att det betyder att vi har kommit igång igen. .. Vi började trots allt 09 :/