4 377 012 läst · 32 150 svar
4377k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 512 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 512 inlägg
Enligt registret ska det va 1105 st, men det är nog faktiskt några till som tillhör frun...undra på att det blev tungt.
Fortsatt med min köksrenovering, Har hållt på hela dan med småpill, dragit vp-rör i isolering, bytt en innerdörr, lagt i passbitar här o där där det behövs inför golvläggning och gipsning.
Efter att ha jobbat 10h så syntes det knappt ingenting. Så jag kunde inte låta bli att lägga lite golv när familjen lagt sig, trots att det egentligen var morgondagens jobb
Forbo Marmoleum Linoleumgolv, rätt läckert golv faktiskt, sambon ville tvunget ha ett rutigt golv på diagonalen.
Efter att ha jobbat 10h så syntes det knappt ingenting. Så jag kunde inte låta bli att lägga lite golv när familjen lagt sig, trots att det egentligen var morgondagens jobb
Forbo Marmoleum Linoleumgolv, rätt läckert golv faktiskt, sambon ville tvunget ha ett rutigt golv på diagonalen.
Tagit ner alla lampkupor och kört i diskmaskinen.
Jag håller med frun, har sett det lagt rakt av och det blir inte lika snyggt. Dessutom måste du kapa nästan lika mycket ändå.MagnusSt skrev:Fortsatt med min köksrenovering, Har hållt på hela dan med småpill, dragit vp-rör i isolering, bytt en innerdörr, lagt i passbitar här o där där det behövs inför golvläggning och gipsning.
[bild]
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 221 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 221 inlägg
Lagt klart köksgolvet, kom en kräksjuk 3-åring och störde planerna, handlat gips, börjat montera gips. Nu städar jag garaget för att uppbringa ordning nog för att kunna koncentrera mig på att skruva stommar utan att snubbla på en bordssåg, en bandsåg, min dotters cykel, en massa tomkartonger, alla vitvaror, stegar och allt annat som hitintills har använts i bygget och sedan bara hamnat längst ut i garaget.
Sent from my ST17i using Byggahus
Sent from my ST17i using Byggahus