4 501 364 läst · 32 422 svar
4501k läst
32,4k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 957 inlägg
Varit duktig och stöttat de lokala handlarna istället för att beställa från nätet när jag skulle ha lite nya kopplingar under diskbänken. Det var väl inte direkt ekonomiskt (350 spänn istället för 250 hos rinkaby inkl frakt), men det rör sig om så lite pengar och det är fint att ha butiker kvar på byn den dagen det krisar och man måste ha grejerna NU!
Satt klart panelen på baksidan och plaskat på ett lager faluröd, en strykning till sen är baksidan redo för altanbygge, tog även emot virket till altanen, 33 papp fattigare, och de är garanterat för lite virke ändå

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
För 2v sen lite drygt fick jag hem en ny häll.. Ja den andra sprack ju lite då en tom ölflaska tippade mot kanten..
Idag var det VAB och med 5min till godo innan sambon kom hem var den inkopplad och gamla utburen..
Idag har jag jobbat 7-3, haft besiktning av badrummet, kollat fotboll, målat dörrsmygen, klippt gräset, klippt ner thujan, grävt vid roten, sett på fotboll, ätit pizza och kollar på nästa match nu. Fullspäckad dag. På måndag kommer den nya ytterdörren 
Edit. Målade dörrsmygen igen i pausen
Edit. Målade dörrsmygen igen i pausen
Redigerat:
Fortsättning...Möblat upp gästhuset med blocketfynd, Ikeaprylar och lite köksdelar och annat jag sparat. Kan svårligen dölja hur nöjd jag blev med tanke på budget i projektetRobert63 skrev:

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Liknande här... grått, regn, nattjobbshelg...Skooda skrev:
Sen toppar vi det med magsjuka på äldsta och ensidig öroninflammation på yngsta...
Kanske inte är så dumt att gå till jobbet ikväll?! :banghead: