4 367 393 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Skrapat färg och börjat att måla fönster. Ska nog skrapa räckena på trappen också när jag ändå är igång. Tapetserade en bit på morgonen också, det är så himla många vinklar och vrår i det rummet att jag tar en våd åt gången och pustar ut däremellan.
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Målat vidare på huset och strykit bryggan med tjära. En väldigt produktion dag☺
Men nu blir jag lite nyfiken, hur kan man misslyckas så att man måste använda 10 st kopplingsdosor? :eek:Skooda skrev:
Eller är dom för något speciellt bruk?
Själv fick jag två kopplingsdosor i hela huset, båda till el på utsidan fasad med bara rörutlopp och armaturer där två två rör i princip var omöjligt, då var det bara att bita i det sura äpplet.
Men det blev alltså över 100 apparatdosor och två kopplingsdosor.
Sprungit eller publikat?mexitegel skrev:
Bästa publiken i landet så ta åt dig isåfall!
Kom ihåg att heja lite extra på Borlänge löpare kommande år
Kört grentugg (lagom avancerat efter ha varit på 50-årsfest igår). Plötsligt dog den och efter att jag öppnat den hittade jag en lös sladd som skulle mata något säkerhetsrelä. Förstår inte hur den kunnat fungera tidigare. En lödning senare var den uppe på banan igen.
Gjort en temporär barnvagnsramp så att man kan få upp en barnvagn på altanen när barnbarnet kommer på besök.
Den är tänkt att kunna lyftas bort när den inte behövs och för att kunna klippa gräset framför altanen.
Den är tänkt att kunna lyftas bort när den inte behövs och för att kunna klippa gräset framför altanen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Målat sista varvet på karmarna i "biblioteket", flyttat ner snickarverkstan och alla verktyg från matrummet till källaren, sambon började slipa golvet i bibblan, jag började skrapa färg från dörren. Mattläggaren fick ledigt idag p.g.a det vackra vädret (hur är det med skrållan D09?), förhoppningsvis dyker han upp imorgon istället.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Korvgubbe
Medlem
· Östergötland
· 1 456 inlägg
Korvgubbe
Medlem
- Östergötland
- 1 456 inlägg
Vore det inte idé att dra på några remsor halkskyddstejp innan första olyckan?Micro skrev: