4 372 973 läst · 32 130 svar
4373k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Inte här hemma, men väl hos dottern. Hennes tvåa har nu fått laminatgolv i alla utrymmen sen hon tog över (10+ år sedan) sovrum, vardagsrum, hall, kök och en ännu mindre garderob. Bara toan kvar men där blir det inget 🤣
Detta är en liten klädgarderob på 1,20 x1,20.
Lämpligt nog fanns 7 plank över från köksgolvet sparat på vinden. Fanns även underlag. Turligt nog var mattan inte limmad.
Detta är en liten klädgarderob på 1,20 x1,20.
Lämpligt nog fanns 7 plank över från köksgolvet sparat på vinden. Fanns även underlag. Turligt nog var mattan inte limmad.
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 841 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 841 inlägg
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 215 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 215 inlägg
På Fars dag så får man ett tvättnedkast. Det är sen gammalt.
Återstår att ta upp i hål i golvet i det gamla badrummet på övervåningen och modifiera skåpet i tvättstugan i källaren.
Övervåningen:
Toalettstolen blev Halloweenpynt.
Återstår att ta upp i hål i golvet i det gamla badrummet på övervåningen och modifiera skåpet i tvättstugan i källaren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Övervåningen:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Toalettstolen blev Halloweenpynt.
Logga in
Skapa konto
Bland annat rivit badrum i vårat ”lilla” projekt..
nästa steg är att lyfta upp golvet så vi kan ta oss ner i grunden och kolla statusen där. Lite
gips kvar på väggarna men det var dags att avrunda dagen och åka hem för barnens skull .
nästa steg är att lyfta upp golvet så vi kan ta oss ner i grunden och kolla statusen där. Lite
gips kvar på väggarna men det var dags att avrunda dagen och åka hem för barnens skull .
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Gjorde rent luftvärmepumpen i garaget idag...
Insåg att jag borde gör rent den oftare och lappen med datum gav mig än mer dåligt samvete!?!
Logga in
Skapa konto
Insåg att jag borde gör rent den oftare och lappen med datum gav mig än mer dåligt samvete!?!
Logga in
Skapa konto
Lite justeringar på bänken i grovköket. Den gamla har en rostfri plåt på bakkanten upp på vägg. Det är en fristående historia och en ny bänkskiva är 635 mm, vilket inte riktigt räcker här. Bänken behöver in mot vägg - men nuvarande ben behövde flyttas för att inte krocka med vattenrören.
Ett ben fanns redan, och Jula hade det andra. Märkligt nog såldes benen separat och de justerbara fötterna i fyrpack?
Nåväl, ut med bänken, som jag glömt hur den var monterad, och bort med vasken ( tog tre kapskivor) och på med ben.
Fortsättning följer…
Ett ben fanns redan, och Jula hade det andra. Märkligt nog såldes benen separat och de justerbara fötterna i fyrpack?
Logga in
Skapa konto
Nåväl, ut med bänken, som jag glömt hur den var monterad, och bort med vasken ( tog tre kapskivor) och på med ben.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Fortsättning följer…