4 407 021 läst · 32 227 svar
4407k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Var är dom tidigare 3852st filmerna i serien?P pennybridge skrev:Hittade tidigare husägarens hemliga stash av porrfilm från 1989 gömda i sockeln under garderoberna jag rev ut i hallen.
Han som byggde huset är bror till min nuvarande granne. Kanske man skulle spela dum och gå över med dem med tanke om att det skulle kunna vara några gamla förlorade familjefilmer och fråga om det är något de vill ha tillbaka 😇😅
[bild][bild]
Bara bryta upp allt...
Renoverare
· Värmland
· 842 inlägg
Ut detta va inget de , va hos en kund och spacklade ett badrum å grov entré för något år sedan , kunden varnade för att katten kunde öppna dörrar ,F Fluxor skrev:
In i spacklingen ca halva härdningstid när de har börjat å stelna men är fortfarande lite halv blött så hör jag att ytterdörren öppnas å 🐈 faan kommer fram å börjar gå ut på golvet , den märker att de blir grisigt under fötterna hoppar å sprätter rätt över mot mig, de va allt en syn av märken på golvet 😂😂😂😂
Hehe, tur att det inte är det slutgiltiga beläggningenR Rickard.lj skrev:Ut detta va inget de , va hos en kund och spacklade ett badrum å grov entré för något år sedan , kunden varnade för att katten kunde öppna dörrar ,
In i spacklingen ca halva härdningstid när de har börjat å stelna men är fortfarande lite halv blött så hör jag att ytterdörren öppnas å 🐈 faan kommer fram å börjar gå ut på golvet , den märker att de blir grisigt under fötterna hoppar å sprätter rätt över mot mig, de va allt en syn av märken på golvet 😂😂😂😂
Medlem
· Blekinge
· 10 585 inlägg
Slipat innertrappa inför målning. Tips: finns slipduk som är lite dyrare men utvecklar mindre damm och har betydligt längre liv än slippapper.
Och den heter/köps var?T Thomas_Blekinge skrev:
Jag har förberett för ventilation. Passivt insug och en badrumsfläkt som utsug.
Insåg nu att jag köpt en ”dum fläkt” - tanken var en fuktstyrd men det går ju att rätta till sen.
Fick kapa lite från sidorna på gallret. Fein + ”carbide”👌
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Får se om Hampus lyckas jaga bort dom andra, som säkert finns kvar uppe på vinden!
Logga in
Skapa konto
( jag brukar tugga sönder en liten bit choklad och sen trycka ner det i hålet, så de får jobba lite..👍
River tapet och målat tak.
Provmålar lister och har svårt att bestämma mig.
Har monterat muslinglaset från bästa Nikglas i långtidsprojektet dörr och hängt den på plats.
Ska stryka den nån gång till med färg och sen polera om ett par veckor.
Logga in
Skapa konto
Provmålar lister och har svårt att bestämma mig.
Logga in
Skapa konto
Har monterat muslinglaset från bästa Nikglas i långtidsprojektet dörr och hängt den på plats.
Ska stryka den nån gång till med färg och sen polera om ett par veckor.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Fått dit foder runt dörren och golvlister. Imorgon blir det taklist.
Känns riktigt bra att ha kvar både original golv och tapeten från när huset byggdes -65. Även om mycket annat ändrats för att passa oss.
Känns riktigt bra att ha kvar både original golv och tapeten från när huset byggdes -65. Även om mycket annat ändrats för att passa oss.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto