H Huzzbutt skrev:
Köpte mig ett Bosch GTA3800 kapsågbord för Bauhaus för 1760 pengar, prismatchning mot Bygg Ole/Bygghemmas reor på diton..
Riktigt bra pris.
Bygg Ole... är det något lokalt?
Skulle också vilja passa på. Gäller Bauhaus prisgaranti även på webbutiker?
 
T
C Chentin skrev:
Riktigt bra pris.
Bygg Ole... är det något lokalt?
Skulle också vilja passa på. Gäller Bauhaus prisgaranti även på webbutiker?
Bygg-Ole ligger i Nacka och tillhör XL-bygg. Dom är stora på proffsmarknaden i Sthlm.
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
T TeeMan skrev:
Ja jag har prismatchat mot onlinebutiker hos Bauhaus utan problem. Här har du en länk som du kan visa upp för dem:
[länk]
Tusen tack!
 
ullberg
P pfb skrev:
Dessutom gäller rabatten på redan nedsatta varor. Blev en helt ok sladdvinda för 320:-

[länk]
hsd hsd skrev:
Clas Ohlson har 20% vid köp av 3 varor 27/4-29/4 :D
gäller bara utvalda medlemmar :lying:
Trots att jag hade sett SMS:et behövs ett extra tack, inkl. noteringen att det gäller nersatta varor. Jag hade redan spanat in Brennenstuhl:en men inte kommit mig för - väl där sprang jag på en Bahco BH13000 som var nersatt till 2000, redan det är väl ett bra pris men 1600 för den är jag mycket nöjd med!

https://www.byggahus.se/forum/threads/dagens-verktygsinkoep.272214/page-256#post-2969864
 
Den är mycket trevlig ullberg. På Bachos personslshop kostar den 1000:- .. :)
 
Är 24MX-tältet prisvärt? Det ser inte superstabilt ut men det går väl att förankra med tältpinne modell hundkoppel-skruv...

Ursäkta franskan

 
Det är ju betydligt mer stabilt än Julas dito som kostar 200:- mer utan väggar.
 
Det känns helt klart stabilt, låter man vinden fånga det på det där sättet är det nog inte många tält i den storleksklassen som klarar sig.
Det är tungt pga att det är gjort av fyrkantsrör i plåt, och jag kan tänka mig att rören rostar inuti om det står fuktigt.
Men jag har svårt att tänka mig ett mer prisvärt tält just nu.
 
Jag tycker också att det känns stabilt men självklart ska det förankras. Tungt är det dock som det har sagts tidigare.
 
Prisvärt från Axminster. Billig frakt.


Öppna förvaringslådor från WoodSpur med flera fack fyllda med olika storlekar av träskruvar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Är denna Dewalt bordssåg samma på Swedol och Bauhaus?
Tänkte man kunde utnyttja prisavdraget
Swedol
Bauhaus
Bild för uppmärksamhet
Dewalt bordssåg med grått sågbord och gula detaljer, frånvarande bakgrund för tydlig återgivning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Svängde in på nya Ekesiöö för att kolla hur det såg ut samt köpa lite träolja. Snubblade över en naken Milwaukee sticksåg, Hd18 jsb-0, för 1900. Fick en väska på köpet. De hade några stycken kvar. Milwaukee sticksåg och borrmaskin i röd väska på trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.