3 831 991 läst · 13 006 svar
3832k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Renoverare
· västra götaland
· 744 inlägg
Jag köpte en lackfräs och ville ha deras prisgaranti mot toolabs . Men deras online tjafsade mot att dom inte hittade artikelnummer på toolabs hemsida... Jag bara gav dom länkar till metabo s och toolabs sida med samma artnummer däremot har Bauhaus hittat på ett eget. Så jag tröttnade och tog med den till stan och fick löst det på plats och ja.. det gick över förväntan för dom prismatcha emot priset som var i foldern.... SWEET kan vi säga momsfritt
V
VillaAnna
Medlem
· Västra Götaland
· 392 inlägg
VillaAnna
Medlem
- Västra Götaland
- 392 inlägg
OT
Va inne på prisjakt och kollade makitas hanslverfräs, ett kit.
Toolab 1869:-
Tänkte prismatcha mot BH.
Nu 45min senare höjdes priset på Toolab till 2190:-, är det tillfälligheter eller har ni vart med om det förr?
Va inne på prisjakt och kollade makitas hanslverfräs, ett kit.
Toolab 1869:-
Tänkte prismatcha mot BH.
Nu 45min senare höjdes priset på Toolab till 2190:-, är det tillfälligheter eller har ni vart med om det förr?
Var på byggmax och inhandlade lite lister och annat smått igårkväll. I kassan frågar svärfar lite skämtsamt om inte en skottkärra kan få ingå i priset och tillägger attt Jula har skottkärran i Zink för 150:- på kampanj. Får som svar att mot uppvisande av kvitto eller annat "bevis" så får vi den till det priset samt 10% rabatt. Fick alltså en zink-skottkärra för ynka 135:-. Ett tips som får anses som fynd.
Den på byggmax som vi köpte har punkteringsfritt. Mtrl i plåt vet jag inte. Ändå låga priser med tanke på delarna och att allt ska komma till kund. Nån i kedjan borde förlora på cupen =)hsd skrev:
Dessutom gäller rabatten på redan nedsatta varor. Blev en helt ok sladdvinda för 320:-hsd skrev:
https://www.clasohlson.com/se/Kabelvinda-25-m-Brennenstuhl-Garant-S/Pr362912000
Zinkkärran är skit, oavsett om du betalar 59:- eller 599:- för den. Köp en Hörby istället.J Jimron skrev:Var på byggmax och inhandlade lite lister och annat smått igårkväll. I kassan frågar svärfar lite skämtsamt om inte en skottkärra kan få ingå i priset och tillägger attt Jula har skottkärran i Zink för 150:- på kampanj. Får som svar att mot uppvisande av kvitto eller annat "bevis" så får vi den till det priset samt 10% rabatt. Fick alltså en zink-skottkärra för ynka 135:-. Ett tips som får anses som fynd.