Ramnemark Ramnemark skrev:
Helt enig med dig Mikael. Kass service och okunnig personal, men massvis med varor som jag gillar och till rätt bra priser. Är där inför varje större projekt, trots att det är 10 mil till närmaste :)
 
  • Gilla
Anonymiserad 138107
  • Laddar…
Jag köpte en lackfräs och ville ha deras prisgaranti mot toolabs . Men deras online tjafsade mot att dom inte hittade artikelnummer på toolabs hemsida... Jag bara gav dom länkar till metabo s och toolabs sida med samma artnummer däremot har Bauhaus hittat på ett eget. Så jag tröttnade och tog med den till stan och fick löst det på plats och ja.. det gick över förväntan för dom prismatcha emot priset som var i foldern.... SWEET kan vi säga momsfritt :)
 
  • Gilla
tobbbias och 3 till
  • Laddar…
V
Funkar det att matcha mot Toolab i alla Bauhaus butiker eller måste dom ligga i närheten av toolab?
 
De matchar mot internetbutiken så vitt jag vet....
 
V
OT
Va inne på prisjakt och kollade makitas hanslverfräs, ett kit.
Toolab 1869:-
Tänkte prismatcha mot BH.
Nu 45min senare höjdes priset på Toolab till 2190:-, är det tillfälligheter eller har ni vart med om det förr?
 
Toolabs kampanj slutade väl igår?
 
  • Gilla
VillaAnna och 1 till
  • Laddar…
Vulcan61
Kampanjen tog slut igår ja
 
  • Gilla
VillaAnna
  • Laddar…
Var på byggmax och inhandlade lite lister och annat smått igårkväll. I kassan frågar svärfar lite skämtsamt om inte en skottkärra kan få ingå i priset och tillägger attt Jula har skottkärran i Zink för 150:- på kampanj. Får som svar att mot uppvisande av kvitto eller annat "bevis" så får vi den till det priset samt 10% rabatt. Fick alltså en zink-skottkärra för ynka 135:-. Ett tips som får anses som fynd.
 
hsd
Bolist-butiker har morsvarande kärra med punkteringsfritt hjul för 250:-,förmodligen lite bättre plåt dessutom
 
  • Gilla
Jimron
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Bolist-butiker har morsvarande kärra med punkteringsfritt hjul för 250:-,förmodligen lite bättre plåt dessutom
Den på byggmax som vi köpte har punkteringsfritt. Mtrl i plåt vet jag inte. Ändå låga priser med tanke på delarna och att allt ska komma till kund. Nån i kedjan borde förlora på cupen =)
 
hsd
Clas Ohlson har 20% vid köp av 3 varor 27/4-29/4 :D
gäller bara utvalda medlemmar :lying:
 
  • Gilla
ullberg och 1 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Clas Ohlson har 20% vid köp av 3 varor 27/4-29/4 :D
gäller bara utvalda medlemmar :lying:
Läste ditt inlägg här.. kollade mailen men ingenting... Tänkte nähä...
Sen när jag tar telefonen i handen för att gå ut i köket ser jag SMS från ClasO :)
 
J Jimron skrev:
Var på byggmax och inhandlade lite lister och annat smått igårkväll. I kassan frågar svärfar lite skämtsamt om inte en skottkärra kan få ingå i priset och tillägger attt Jula har skottkärran i Zink för 150:- på kampanj. Får som svar att mot uppvisande av kvitto eller annat "bevis" så får vi den till det priset samt 10% rabatt. Fick alltså en zink-skottkärra för ynka 135:-. Ett tips som får anses som fynd.
Zinkkärran är skit, oavsett om du betalar 59:- eller 599:- för den. Köp en Hörby istället.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Köpte mig ett Bosch GTA3800 kapsågbord för Bauhaus för 1760 pengar, prismatchning mot Bygg Ole/Bygghemmas reor på diton..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.