J
Man kan handla via nätet från dem :)
 
V vectrex skrev:
Toolab har någon sorts invigningsdag om några dagar och har släppt ett kampanjhäfte med en del väldigt bra deals.
En Festool Domino för 6595kr t.ex.
[länk]
Äsch, var visst ex moms. Men ändå ett bra pris!
 
J johan_81 skrev:
Om det är något att ha eller inte vet jag inte, men personligen hade jag nog hellre tagit [länk] istället. Lägre pris än Bahcopasset (även med erbjudandet på Jula) men verkar matcha specifikationerna för Hultafors MST.
Sola-passet har diskuterats här för länge sedan. Jag vill minnas att vi kom fram till att libellerna hade annan (kortare antar jag) radie jämfört med MSTt. Kommer inte ihåg detaljerna.
 
B
*fel tråd*
 
24mx har billiga party / depå tält igen 599 utan sidor och 799 med
 
  • Gilla
scim och 5 till
  • Laddar…
Toolab har invigning med en del riktigt bra priser imorrn och på torsdag
https://www.toolab.se/
Prismatchar man mot Bauhaus går det tex få en GCM 8 SJL för under 3000:-
 
Kampanj på milwaukee idag hos Proffsmagasinet. Beställde en cirkelsåg och ett extra 5ah batteri.
 
Jula har denna https://www.jula.se/catalog/verktyg...ktriska-vinkelslipar/vinkelslip-003119/#tab02

Blå Bosch GWS 750 professionell vinkelslip på rea, lämplig för enhandsanvändning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

för 599:- i stället för 899:-. Den är nog en av de klenaste blåa Boscharna men trots allt en blå Bosch och 599 bör den definitivt vara värd. Klen betyder även lätt vilket är nog så viktigt för en "enhands" vinkelslip.

Hittar inget om det på webben utan verkar enbart gälla i varuhusen. Gissar att den är utgående då man inte hittar den i deras interna "butikssöksystem".
 
Alfredo Alfredo skrev:
Jula har denna [länk]

[bild]
för 599:- i stället för 899:-. Den är nog en av de klenaste blåa Boscharna men trots allt en blå Bosch och 599 bör den definitivt vara värd. Klen betyder även lätt vilket är nog så viktigt för en "enhands" vinkelslip.

Hittar inget om det på webben utan verkar enbart gälla i varuhusen. Gissar att den är utgående då man inte hittar den i deras interna "butikssöksystem".
Bauhaus säljer samma för 645, så med prismatch går det att få den ännu billigare!
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
P
Märkte nu när jag shoppade lös på Toolab att dem har rabatterade priser på nästan hela sidan.. inte bara i häftet.. så detta blir dyrt :oops:
Sidan går dock knappt att surfa på nu.. :sweat:
 
  • Gilla
SamiHus
  • Laddar…
Man borde kunna prismatcha dessa priserna på Bauhaus va? Då får man Metabo LF 724 för 1864kr
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Man borde kunna prismatcha dessa priserna på Bauhaus va? Då får man Metabo LF 724 för 1864kr
Nja, du missar momsen. Toolabs pris på 2118,75 är ex moms, 2450 inkl,
 
Nej det är med moms......
 
  • Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.