3 356 262 läst · 16 555 svar
3356k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Ja det har blivit lite investeringar nu men kompressor blir den sista stora i år.
Det blev en frisfräs, ett set för innerdörrar och en kontraprofil för köksluckor. Köpte till lite andra profilstål till fräsarna också.
Det blev en frisfräs, ett set för innerdörrar och en kontraprofil för köksluckor. Köpte till lite andra profilstål till fräsarna också.
Medlem
· Västmanland
· 454 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 896 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 896 inlägg
Efter tips i ”verktyg till bra pris tipstråden” svängde jag av vid Clas Ohlsson för att plocka upp en kabelvinda. Väl där sprang jag på en domkraft som jag inte kunde motstå då min nuvarande är liite för hög för att enkelt komma in under bilen, en Bahco BH13000 för 1600 pix blev således dagens fynd!
/U
Ps: kunde efter en del internt överläggande i alla fall motstå kamazahylsnyckelsatsen för 800:-, iof rimligt då jag har 4-5 motsvarande satser, varav en är just denna sats...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/U
Ps: kunde efter en del internt överläggande i alla fall motstå kamazahylsnyckelsatsen för 800:-, iof rimligt då jag har 4-5 motsvarande satser, varav en är just denna sats...
Trevlig domkraft, har använt en sån sedan i höstas.ullberg skrev:Efter tips i ”verktyg till bra pris tipstråden” svängde jag av vid Clas Ohlsson för att plocka upp en kabelvinda. Väl där sprang jag på en domkraft som jag inte kunde motstå då min nuvarande är liite för hög för att enkelt komma in under bilen, en Bahco BH13000 för 1600 pix blev således dagens fynd!
[bild]
/U
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Borde man inte kunna utnyttja Bauhus så det ger ytterligare 12% på 1600:-? Den kostar 1999:- där nu.ullberg skrev:Efter tips i ”verktyg till bra pris tipstråden” svängde jag av vid Clas Ohlsson för att plocka upp en kabelvinda. Väl där sprang jag på en domkraft som jag inte kunde motstå då min nuvarande är liite för hög för att enkelt komma in under bilen, en Bahco BH13000 för 1600 pix blev således dagens fynd!
[bild]
/U
Stötte på lite trevliga verktyg i Tokyo i förra veckan.
Nöjde mig dock med en Nikiri-kniv. Hade gärna stannat längre i knivslipningsverkstaden, ångrar att jag inte tog fler bilder.
Men dagens inköp var inte illa det heller; en vackert grön Arboga med den trevliga dubbla utsugsfläckten monterad på baksidan!
Logga in
Skapa konto
Nöjde mig dock med en Nikiri-kniv. Hade gärna stannat längre i knivslipningsverkstaden, ångrar att jag inte tog fler bilder.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Men dagens inköp var inte illa det heller; en vackert grön Arboga med den trevliga dubbla utsugsfläckten monterad på baksidan!
Logga in
Skapa konto