3 355 835 läst · 16 555 svar
3356k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Köpte en billig NOGA kopia, jag borde ha kollat lite nogare på måtterna, fick en mini-version. Men jag hade tänkt jag behöver en sådan också nån gång så whatever. Blir väl att köpa en större modell nu också. Dessa är sååå mycket bättre än de vanliga klumpiga mätklockehållarna.
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Runt 1400kr inkl frakt vill jag minnas från Tyskland .. skall finnas på eBay för 89 euro med såg jag förut
https://www.mortenmaskin.com/festoo...ool-mini-systainer-t-loc-sys-ce-mini-1-tl-tra
Samma pris här i Sverige men exkl moms och tydligen bara vissa Festool handlare som fått tagit del utav att få sälja den
https://www.mortenmaskin.com/festoo...ool-mini-systainer-t-loc-sys-ce-mini-1-tl-tra
Samma pris här i Sverige men exkl moms och tydligen bara vissa Festool handlare som fått tagit del utav att få sälja den
Medlem
· Västmanland
· 454 inlägg
En liten avståndsmätare inhandlades idag. Har länge funderat på en och idag kom jag på att det låg ett par presentkort i allt-mellan-himmel-och-jord-lådan som behövde bli utnyttjade innan de blir självförbrukade...
Skulle hellre köpa en tubkikare av samma märke men, det låg inte 50 presentkort i lådan...
Skulle hellre köpa en tubkikare av samma märke men, det låg inte 50 presentkort i lådan...
Leica är ett exempel på hur man ska vårda sitt varumärke, något som man har sett andra företag misslyckas kapitalt med. Avståndsmätarna görs ju av divisionen Leica Geosystems. Grejerna håller förstklassig kvalitet, även om de är nåbara för vanligt folk.
Siktet på min studsare är tillverkat av optikdivisionen av Leica, och det håller som förväntat världklass, men det är på gränsen till att vara utom räckhåll för privatpersoner.
Jag tvekar inte att välja något som det står Leica på, utan att först få fingra på prylarna. Det är viktigt i e-handelns tid.
Grattis till en fin avståndsmätare!
Siktet på min studsare är tillverkat av optikdivisionen av Leica, och det håller som förväntat världklass, men det är på gränsen till att vara utom räckhåll för privatpersoner.
Jag tvekar inte att välja något som det står Leica på, utan att först få fingra på prylarna. Det är viktigt i e-handelns tid.
Grattis till en fin avståndsmätare!
Medlem
· Västmanland
· 454 inlägg
Idag inhandlades något som borde ha blivit inhandlat för längesen:
Sjukt (!) skönt att slippa trängas på nåt rangligt för litet trädgårdsbord eller i den för grunda snickarbänken!
Jag får tacka det stundande staketbygget
Sågbordet känns gediget för knappa 1400!
Sjukt (!) skönt att slippa trängas på nåt rangligt för litet trädgårdsbord eller i den för grunda snickarbänken!
Jag får tacka det stundande staketbygget
Sågbordet känns gediget för knappa 1400!
Började dagen med en överprissatt men väldigt mysig loppis i södra Paris. Fick med mig en fotvinkel och en stans i form av ett löv i alla fall. Allt man verkligen vill köpa är för svårt att få med sig hem. Får väl göra slag i saken och flytta hit ett tag helt enkelt.
Nu öl och Taleb.
Nu öl och Taleb.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder