richardtenggren
Blev en Libella 1800 mm rätstege i söndags, gör mitt Libella 2000 mer användbart! :)
 
  • Gilla
iSnobben och 1 till
  • Laddar…
Idag villhövde jag en alujumjum-klinga och ett skenfodral.
 
  • En cirkelsågsklinga i förpackning bredvid ett svart skenfodral märkt Festool på ett trägolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Björn Melander
  • Laddar…
Köpte en billig NOGA kopia, jag borde ha kollat lite nogare på måtterna, fick en mini-version. Men jag hade tänkt jag behöver en sådan också nån gång så whatever. Blir väl att köpa en större modell nu också. Dessa är sååå mycket bättre än de vanliga klumpiga mätklockehållarna.

27682648458_3ce64a4083_b.jpg
 
  • Gilla
nanowire och 1 till
  • Laddar…
P
Fick just hem detta bitsset.. snordyrt men vad gör man inte för festo psyket :crysmile::oops:
 
  • Ett nytt bitsset för skruvdragare i genomskinlig förvaringslåda på ett träbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
Har du en länk till det där?
 
P pleqtiz skrev:
Fick just hem detta bitsset.. snordyrt men vad gör man inte för festo psyket :crysmile::oops:
Vad kostade kalaset?
 
P
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
En liten avståndsmätare inhandlades idag. Har länge funderat på en och idag kom jag på att det låg ett par presentkort i allt-mellan-himmel-och-jord-lådan som behövde bli utnyttjade innan de blir självförbrukade...

Skulle hellre köpa en tubkikare av samma märke men, det låg inte 50 presentkort i lådan... :rolleyes:
 
  • Förpackning av Leica DISTO D2 laseravståndsmätare, ny i kartong med Bluetooth och Swiss Technology-etiketter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
bulleribock och 2 till
  • Laddar…
Leica är ett exempel på hur man ska vårda sitt varumärke, något som man har sett andra företag misslyckas kapitalt med. Avståndsmätarna görs ju av divisionen Leica Geosystems. Grejerna håller förstklassig kvalitet, även om de är nåbara för vanligt folk.

Siktet på min studsare är tillverkat av optikdivisionen av Leica, och det håller som förväntat världklass, men det är på gränsen till att vara utom räckhåll för privatpersoner.

Jag tvekar inte att välja något som det står Leica på, utan att först få fingra på prylarna. Det är viktigt i e-handelns tid.

Grattis till en fin avståndsmätare!
 
  • Gilla
bulleribock och 2 till
  • Laddar…
Idag inhandlades något som borde ha blivit inhandlat för längesen:

Sjukt (!) skönt att slippa trängas på nåt rangligt för litet trädgårdsbord eller i den för grunda snickarbänken!

Jag får tacka det stundande staketbygget :D

Sågbordet känns gediget för knappa 1400!
 
  • Kartong med bild av GTA 2500 compact professionellt sågbord på stenläggning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
kulle och 1 till
  • Laddar…
J johan_81 skrev:
Det fick bli ett depåtält med väggar för 799kr från 24mx efter tips från @nino i tipstråden. Hoppas nu bara att det är bra också :thinking:...
Japp, jag högg på den med. Sjukt snabb expedition av 24mx, mycket nyfiken på hur det ser ut.
 
Blev ett 3/8 UNC tappsett av märket Ruko. Tog lite emot att köpa det med det namnet* men det var uppenbarligen tyskt och inte så billigt heller.

* = Ruko är lokal dialekt för dåligt.
 
Började dagen med en överprissatt men väldigt mysig loppis i södra Paris. Fick med mig en fotvinkel och en stans i form av ett löv i alla fall. Allt man verkligen vill köpa är för svårt att få med sig hem. Får väl göra slag i saken och flytta hit ett tag helt enkelt.

Nu öl och Taleb.
Fotvinkel och stans i form av ett löv på ett slitet träbord bredvid en stängd bok och ett glas öl.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Klabbarparn och 2 till
  • Laddar…
S
Industriell dammsugare utan patronfilter, med beige överdrag, i en verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Dax att leta efter ett patronfilter:)
 
  • Gilla
bulleribock och 5 till
  • Laddar…
Fräskutter och klyvklinga för träbearbetning levererade av Scott and Sargent, ordnat på arbetsbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Scott and sargent i U.K lämnade av fräskuttrar och en klyvklinga idag. Provkörning imorgon.
 
  • Gilla
Anders 1920-tal och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.