nanowire nanowire skrev:
Konst till verkstaden. Eberlings Smederna hänger nu fint ovan hammare och tänger :geek:
Konst? Det e ju en forntida manual till städet, lägg den i din låda med bruksanvisningar så du hittar den vid behov.
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
Köpte Libella skenpaket 600+900. Ordinarie pris 889 kr på Bauhaus. Matchades mot XL-byggs kampanj där de sålde för 529 kr..... exkl. moms. Så 466 kr blev det. Såg inte förrän jag kom hem att Bauhaus bjöd på momsen också men XL hade varit billigare i vilket fall.
 
  • Gilla
corre
  • Laddar…
Bernieberg Bernieberg skrev:
Köpte Libella skenpaket 600+900. Ordinarie pris 889 kr på Bauhaus. Matchades mot XL-byggs kampanj där de sålde för 529 kr..... exkl. moms. Så 466 kr blev det. Såg inte förrän jag kom hem att Bauhaus bjöd på momsen också men XL hade varit billigare i vilket fall.
Finns kampanjen kvar? Hittar inte den tyvärr :(
 
D DejvidK skrev:
Finns kampanjen kvar? Hittar inte den tyvärr :(
Såg den i ett reklamblad från XL i Kalmar så det är möjligt att det bara är lokalt. Fick bladet igår.
 
Bernieberg Bernieberg skrev:
Såg den i ett reklamblad från XL i Kalmar så det är möjligt att det bara är lokalt. Fick bladet igår.
Typiskt. Tog du alltså med dig bladet till Bauhaus och fick prismatchningen?
 
D DejvidK skrev:
Typiskt. Tog du alltså med dig bladet till Bauhaus och fick prismatchningen?
Japp, precis.
 
Ett par lurar som förhoppningsvis tar mig ur isoleringen under arbetstid.
Moddade Peltor WS Alert XP hörselskydd med tejp över antenn och mikrofon på karta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Peltor ws alert xp

Har givetvis redan moddat genom att tejpa in antennen som annars har en förmåga att fastna överallt.

Mvh Findus
 
  • Gilla
jac och 1 till
  • Laddar…
findus42 findus42 skrev:
Ett par lurar som förhoppningsvis tar mig ur isoleringen under arbetstid.
[bild]
Peltor ws alert xp

Har givetvis redan moddat genom att tejpa in antennen som annars har en förmåga att fastna överallt.

Mvh Findus
Snygg moddning! Gillar särskillt att du inte gick på main stream gaffa utan körde med standard maskeringstejp :p
 
Mina XP-Alert är min räddning under dagarna, P1 - din vän i etern.
Blir så stressad av transformator surret så det är gött o stänga av med lite pratradio
 
Ang Peltor XP-Alert.
Hur gör jag för att stänga av radion. Hittar inget sätt i manualen. Börjar bli irriterad på inte kunna tysta skiten.

Mvh Findus
 
findus42 findus42 skrev:
Ang Peltor XP-Alert.
Hur gör jag för att stänga av radion. Hittar inget sätt i manualen. Börjar bli irriterad på inte kunna tysta skiten.

Mvh Findus
Jag brukar dra ner ljudet bara
 
findus42 findus42 skrev:
Börjar bli irriterad på inte kunna tysta skiten.
Om det du hör är en röst som förföriskt viskar "gå ut på blocket och köp mer verktyg.." så är det inte radion utan en infektion av byggahus-viruset... ;)

Går den på batteri är det väl bara att plocka ur?
 
  • Gilla
findus42
  • Laddar…
Då tappar jag finessen med att kunna ta samtal.
Gjorde en fabriksåterställning. Men det skall väl inte vara nödvändigt. Måste gå att stänga radion utan besvärliga omvägar.

Mvh Findus
 
Bara att sänka.. Saknar också att kunna stänga av radion och bara vara nyfiken med medhörningen..

//J
 
Utan att ha dubbelkollat manualen så tror jag att man helt enkelt sänker radiovolymen till noll. Jag har ivarjefall inte hittat något bättre sätt på mina men det funkar så jag har inte forskat vidare.
 
  • Gilla
Chiippe
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.