644 880 lÀst · 14 155 svar
645k lÀst
14,2k svar
Tesla och kollektivavtal
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Kan bara beklagađąIntet skrev:
Jojo. Och ÀndÄ lÀgger köpare ner extrapengar pÄ tillval som snyggare fÀlgar, trÀratt osv.
SjĂ€lv tycker jag om bilar. Ăldre bilar med stora motorer. Dels Ă€r de lĂ€ttare att meka med, dels snyggare men framförallt billigare. Jag köper lyxbilar för en spottstyver av nypriset och Ă„ker som en kung. SĂ„ visst tillhör jag gruppen "dessa speciella individer".
NĂ„gon "förlĂ€ggare" behöver jag inte. Ăr inte författare. đ
Fanboy! Tack.Nu har jag lĂ€rt mig ett nytt ord! Kan det vara en manlig groupie, mĂ„ntro?đ
Om tramsigt larvande fĂ„r dig att mĂ„ bĂ€ttre, sĂ„ varsĂ„god!đ
FÄr jag frÄga, hur du kan ha sÄdan insikt i USAID. Aftonbladet?
NÀhÀ. Vad vet du om det. Ingenting?
Den "gode" Musk, Àr ett sÀtt att variera texten, sÄ den blir mer lÀttlÀst, -för de flesta. "Gode" betyder i detta fall "tjomen, knölen, typen, personen, skrÀllet" eller vad man nu vill.
Ja. Den kanske Àr en ond organisation som delar ut AIDSmedicin som tÀckmantel för sin mer obskyra verksamhet. Jag vet inte och det gör med sÀkerhet inte du heller. Trots ditt envetna raljerande.
"Vi"? Vilka "Vi har förstĂ„tt"? Mer raljerande.đ
Jag tycker verkligen inte att Musk Ă€r "normal" och det skall "vi"đ vara vĂ€ldigt glada för. För utom MuskmĂ€nniskor hade du och jag bjĂ€bbat med gester istĂ€llet för via internet.
Har inte raljerat ett dug utan klippt ur text ur Musk egna uttalanden..Intet skrev:
Men har inset att du Ă€r av samma skrot och korn som den mannen nĂ€r det kommer till mĂ€nskliga vĂ€rderingar och moral sĂ„ dar an beklagar jag att ingett hopp om Intet finnsđą
Nu citerar jag dig, men argumenterar mer i allmĂ€nhet.R RejĂ€l skrev:Vill nĂ„g tro att de flesta inte köper förlĂ€ngare som du, men förstĂ„r att vissa behöver det dĂ€r du inkluderasđ
Ja Musk Ă€r inte sĂ„ populĂ€r just nu inte i Europa i alla fallâŠ
Strejken i sig har nÄg inte sÄ stor inverkan globalt Àven om det pÄverkar dom svenska siffrorna i viss mÄn sÄ Àr nÄg Musk mer toxic sÄ som han har raljerat!
SÄ om du tar illa upp har du min smÄkukade högervridna ursÀkt redan i förvÀg.
Men hur Àr det om man vill ha en kul bil dÄ, jag har bara Àgt bilar som den övertoleranta storkusvÀnstern skulle kalla penisförlÀngare och det Àr för att jag gillar bilar med prestanda.
Balla bilar kan nog dom flesta hÄlla med om Àgs och körs av en högermajoritet, vÀnsterns ledord Àr att gilla olikheter och att man inte ska bli nedvÀrderad för vem man Àr eller tror pÄ, sÄ var kommer penisförlÀngare in dÄ undrar jag.
Ăr det inte precis det som vĂ€nstern Ă€r emot...
Ăr det kanske sĂ„ att den dĂ€r vĂ€nstern inte Ă€r sĂ„ tolerant trots allt, utan att det bara gĂ€ller personer (eller vad man identifierar sig som) som delar deras ideologi.
Jag tror nog att majoriteten som gnÀller över att TeslaÀgare kör Tesla trots Musk/Trump Àr rÀtt intoleranta faktiskt.
Jag ser inte ner pĂ„ personer som inte har rĂ„d att köpa en riktig bil, det Ă€r deras val att lida varje dag nĂ€r dom Ă„ker till jobbet. đ
Volvo gör bra bilar (jag gillar de flesta de gjort senaste Ären), men vill man inte ha Tesla pga. Musk sÄ borde man Àven sky Volvo likt pesten.K kortis skrev:
Jag har haft en del amerikanare och de flesta som Ă„kt omkring och Ă„kt med var nog faktiskt sossar och ganska stridbara.Gimp skrev:
Nu citerar jag dig, men argumenterar mer i allmÀnhet.
SÄ om du tar illa upp har du min smÄkukade högervridna ursÀkt redan i förvÀg.
Men hur Àr det om man vill ha en kul bil dÄ, jag har bara Àgt bilar som den övertoleranta storkusvÀnstern skulle kalla penisförlÀngare och det Àr för att jag gillar bilar med prestanda.
Balla bilar kan nog dom flesta hÄlla med om Àgs och körs av en högermajoritet, vÀnsterns ledord Àr att gilla olikheter och att man inte ska bli nedvÀrderad för vem man Àr eller tror pÄ, sÄ var kommer penisförlÀngare in dÄ undrar jag.
Ăr det inte precis det som vĂ€nstern Ă€r emot...
Ăr det kanske sĂ„ att den dĂ€r vĂ€nstern inte Ă€r sĂ„ tolerant trots allt, utan att det bara gĂ€ller personer (eller vad man identifierar sig som) som delar deras ideologi.
Jag tror nog att majoriteten som gnÀller över att TeslaÀgare kör Tesla trots Musk/Trump Àr rÀtt intoleranta faktiskt.
Jag ser inte ner pĂ„ personer som inte har rĂ„d att köpa en riktig bil, det Ă€r deras val att lida varje dag nĂ€r dom Ă„ker till jobbet. đ
Det Àr inte helt lÀtt nÀr man Àr röd. Skulle gÀrna vilja ha en sista Challenger el nÄt.
Men har int tid med fler tidsfördriv.
Fast en förlĂ€ngar kanske skulle va bra, eller intđ
Det gör jag inte! Kul att du Ă€r Ă€rlig đGimp skrev:
Intet syn pÄ förlÀngare hÄller jag inte med om..Gimp skrev:
Ser inte pÄ bilar politiskt utan mer ekonomiskt, fast det finns mÄnga som Àr upp till öronen belÄnade i sina vrÄlÄk..Gimp skrev:
Vet inte du fÄr frÄga Intet som vill benÀmna ordet pÄ det sÀttet..
Ingen aning har och Àr inte vÀnsterhÀnt!Gimp skrev:
Fast nedgÄngen har blivit starkare kopplad till Musk och hans personlighet och Äsikter..Gimp skrev:
Inte jag heller!Gimp skrev:
Fast fattiga har inte valt att vara fattiga..Gimp skrev:
MÄnga föds in i rikedom!
Och de flesta föds in i fattigdom och blir lĂ„gutbildadeR RejĂ€l skrev:Det gör jag inte! Kul att du Ă€r Ă€rlig đ
Intet syn pÄ förlÀngare hÄller jag inte med om..
Ser inte pÄ bilar politiskt utan mer ekonomiskt, fast det finns mÄnga som Àr upp till öronen belÄnade i sina vrÄlÄk..
Vet inte du fÄr frÄga Intet som vill benÀmna ordet pÄ det sÀttet..
Ingen aning har och Àr inte vÀnsterhÀnt!
Fast nedgÄngen har blivit starkare kopplad till Musk och hans personlighet och Äsikter..
Inte jag heller!
Fast fattiga har inte valt att vara fattiga..
MÄnga föds in i rikedom!
Men mina förÀldrar var undre medelklass, hade ett gÀng klasskamrater som var övre medelklass.R RejÀl skrev:
Sett till oss barn Àr det rÀtt ovÀnt, sÄ vad betyder det?
Jag skulle vilja gÄ sÄ lÄngt att sÀga att fattigdom Àr ett personligt val, inte nÄgon annans fel.
Men nu pratade jag om roliga bilar, inte trötta gamla sosse jÀnkare.K kortis skrev:Jag har haft en del amerikanare och de flesta som Äkt omkring och Äkt med var nog faktiskt sossar och ganska stridbara.
Det Àr inte helt lÀtt nÀr man Àr röd. Skulle gÀrna vilja ha en sista Challenger el nÄt.
Men har int tid med fler tidsfördriv.
Fast en förlÀngar kanske skulle va bra, eller int
Vi som hade rÄd hade roliga bilar, dom som inte hade pengar hade gamla jÀnkare och hÀngde vid motorgÄrden.
Dock var deras investering rÀtt bra, för nu kan dom sÀlja och köpa en roligt bil...
Edit, sÄg meningen om "förlÀngar" efter jag postade, vet inte om du menade sjÀlva penisen, isÄfall njae, vet inte om jag skulle vilja det faktiskt, kul att visa upp pÄ fester absolut, men i verkligheten innebÀr det faktiskt en del begrÀnsningar i val av partner redan vid mina blygsamma mÄtt.
Redigerat:
Ja vad som Àr roliga bilar Àr ju i betraktarens ögon. SjÀlv skulle jag lÀtt kunna ha en en bil av varje sort och maskin el traktor osv.Gimp skrev:
Men nu pratade jag om roliga bilar, inte trötta gamla sosse jÀnkare.
Vi som hade rÄd hade roliga bilar, dom som inte hade pengar hade gamla jÀnkare och hÀngde vid motorgÄrden.
Dock var deras investering rÀtt bra, för nu kan dom sÀlja och köpa en roligt bil...
Edit, sÄg meningen om "förlÀngar" efter jag postade, vet inte om du menade sjÀlva penisen, isÄfall njae, vet inte om jag skulle vilja det faktiskt, kul att visa upp pÄ fester absolut, men i verkligheten innebÀr det faktiskt en del begrÀnsningar i val av partner redan vid mina blygsamma mÄtt.
Just nu Àr jag sugen pÄ en R8