645 428 läst · 14 155 svar
645k läst
14,2k svar
Tesla och kollektivavtal
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Naturligtvis är det ett personligt val. De som i dag är låginkomsttagare och fattiga är det av ett eget val, det är ju något de eftersträvar och önskar, de inser nöjet i att vända på varje krona, att inte kunna köpa fina kläder till sina barn ochslippa åka till fjällen på sportlovet.Gimp skrev:
En Buick med rak åtta?K kortis skrev:
https://bilwebauctions.se/sommarauktion-samlarbilar/buick-special-eight-sedan-rak-8-cyl-751
Kortiss. Halvsant är det i alla fall. Känner några som helt enkelt var och fortfarande är lata och slösaktiga. Ständigt utan pengar. Känner även några med välfyllda plånböcker och de har jobbat hårt i hela sina liv. Ovriga befinner sig någonstans mitt emellan.K kortis skrev:
Men visst underlättar det att ha välbärgade föräldrar med ett stort kontaktnät. Med de förutsättningarna kan även en medelmåtta till barn klara sig bra.
Det är jag också imponerad av. Musk har lyckats få rejält imponerande saker gjorda.Intet skrev:
Lite tråkigt att han är nazist, dock.
(Borde fortsätta i Musktråden, men det är bökigt och det är sent).
Ja, de som beter sig som nazister bör vi betrakta som nazister.mikethebik skrev:
Såvitt jag vet är det dock inte förbjudet att vara nazist, så de måste göra något förbjudet för att vi ska fängsla dem.
Så det räcker med att du tycker att någon uppför sig som Nazist för att de borde fängslas?P pmd skrev:
Det dröjde. Men nu vet jag vem du är.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är en väldig tur att du inte bestämma någonting (längre). Annars hade vi inte haft någon Teslatråd eller Teslastrejk heller, för den delen och igen Starlink eller allt annat som denne fullblodsnazist förverkligat.
Men i kampen mot det onda har du inte varit så blödig. Armviftande = Nazist. Glasögonbärare = folkets fiende.
Varför inte avrätta dom direkt, när du ändå är igång?
Redigerat:
Vilket är ett mycket tydligt bevis på att du inte har en aning om vad du talar om.Gimp skrev:
Jag har stått tillräckligt mycket i frivilligorganisationernas matköer i mitt liv för att veta någonting men du vet ingenting.
Av folket jag träffade där skulle jag bedöma att ungefär en tredjedel var fattiga som påföljd av något personligt val de hade gjort i något skede i livet. Ofta något val som hade skett i ungdomligt oförstånd. Ibland för mer än 50 år sedan.
Ungefär hälften hade givit upp alla försök att ta sig ur fattigdomen och fastnat i en tankevärld där passivitet var en medborgelig dygd. Exakt den tankevärlden som diverse statliga och kommunala tjänstemän försökte tvinga på mig också och som jag straffades hårt för att jag vägrade att anpassa mig till.
Intressant var att personer med din ideologiska inriktning som av en eller annan orsak hade kommit på obestånd alltid satt mycket hårt fast i passivitetsideologin. Övertygelsen om att fattigdom var självvald gjorde dem oförmögna att kämpa emot när de själva drabbades.
Ja, nu används hotet om att blockera tillgången till Starlink igen för att tvinga Ukraina att kapitulera, i förlängningen överlämna Europa till Ryssland, och heilandet sprider sig, ditt lag går från klarhet till klarhet.Intet skrev:
Så det räcker med att du tycker att någon uppför sig som Nazist för att de borde fängslas?
Det dröjde. Men nu vet jag vem du är.
[bild]
Det är en väldig tur att du inte bestämma någonting (längre). Annars hade vi inte haft någon Teslatråd eller Teslastrejk heller, för den delen och igen Starlink eller allt annat som denne fullblodsnazist förverkligat.
Men i kampen mot det onda har du inte varit så blödig. Armviftande = Nazist. Glasögonbärare = folkets fiende.
Varför inte avrätta dom direkt, när du ändå är igång?
Nej. Du får sluta upp med att läsa löpsedlar och börja tänka själv istället. -"Är det verkligen logiskt"? Gör du det, blir resultatet ett helt annat.D djac skrev:
Något även Metall missade. Så du är inte ensam.
Nu har fyra Teslor brunnit.
Kan det vara PyromanNazister eller Musk själv som hailat omkring i Lorensbergsgaraget och av misstag tuttat på sina egna bilar?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/fyra-tesla-brander-i-goteborg-pa-en-vecka
Kan det vara PyromanNazister eller Musk själv som hailat omkring i Lorensbergsgaraget och av misstag tuttat på sina egna bilar?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/fyra-tesla-brander-i-goteborg-pa-en-vecka