517 474 läst · 10 979 svar
517k läst
11,0k svar
Tesla och kollektivavtal
Om public service (SVT och SR) skulle vara i mitten, varför klagas det bara på att de lutar åt vänster? Lika många (från vänstersidan) borde då klaga på deras högerlutning.
Men för att återgå till trådens ämne, @BirgitS tycker du fortfarande att Tesla bör läggas ner och arbetarna ska få sparken pga att Tesla inte skriver på kollektivavtalet?
Men för att återgå till trådens ämne, @BirgitS tycker du fortfarande att Tesla bör läggas ner och arbetarna ska få sparken pga att Tesla inte skriver på kollektivavtalet?
D
Den ofrivillige klåparen
Medlem
· 918 inlägg
Den ofrivillige klåparen
Medlem
- 918 inlägg
Det är för det finns en stor skara jävla gnällspikar som lockas av den populistiska högeragendan, som själva är helt oförmögna att göra något konstruktivt. Det sitter i deras ryggmärg att gnälla. Deras egna oförmåga är någon annans fel, alltid. Gärna invandrare och/eller kvinnor. När deras av internet formade världsbild rubbas (av konsumtion av mainstreammedia) slår det bakut i hjärnkontoret, så först när teorin om att media är "vänsterbliven" presenteras i någon av SD hemligt styrd YouTube-kanal presenteras blir det lugn i skallen igen.sysmali skrev:
Där har du en alternativ teori till din om att dessa klartänkta incels har synat SVT/SRs vänstervridning och att deras högljudda gnäll och retorik är ett bevis för densamma.
För att blańd folk på den icke auktoritära vänsterkvadranten så finns det en acceptans för att opartisk information inte alltid måste stämma till punkt och pricka med den egna ideologin.sysmali skrev:Om public service (SVT och SR) skulle vara i mitten, varför klagas det bara på att de lutar åt vänster? Lika många (från vänstersidan) borde då klaga på deras högerlutning.
Den auktoritära vänstern (KPMLr med flera) gnäller på det hela tiden men de är just numera ganska få och oorganiserade utanför Nordkorea.
Nordkorea som förövrigt är en nära allierad till den auktoritära ytterhögern i Ryssland och USA.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 633 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 633 inlägg
Jag kritiserade något som var en lögn. Tycker du att jag ska försvara lögner?Intet skrev:
Eller ska man tolerera lögner för att de kommer från ett visst politiskt håll med en viss agenda?
Jag har alltid jobbat i den privata sektorn och aldrig politiskt.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 633 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 633 inlägg
Du kan väl åka ner och göra en undersökning, återkom sedan. Jag orkar inte mucka gräl med dig, du verkar gå igång på det ?BirgitS skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 633 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 633 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 633 inlägg