R
Intet verkar inte bara ha dåligt minne utan raljerar om det ena och det andra i många trådar där man ser att Hen varken har moral eller vett, kanske Intet inte har annat för sig än och väcka uppståndelse på trådarna men sällan Hen har rätt i något senaste tiden..

• Haha
Intet
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Jag har inte gissat något så det där blir ju
Men Birgit. Du gissade både på årtal, tillvägagångssätt och resultat. Tre gissningar av tre möjliga. 😊

Varje gång "samhället" kritiseras, försvarar du det. Kanske du är politiker eller tjänsteman?

Redigerat:
Alfredo Alfredo skrev:
Väldigt stor vete tusan... 😉
Nej. Det är väl bara olika nyanser av rött.

BirgitS BirgitS skrev:
Och det är ju verkligen inte något objektivt.
Dessutom har du ju fel eftersom 60 % tycker ju att de inte lutar, vilket man verkligen inte kan säga om tornet i Pisa.
Fler tycker att det lutar åt vänster än höger

Högerpropagandan öser på.

För dem är demokrati och opartisk information det värsta som finns medan diktaturen i Ryssland är en vän och rättslösheten i Ryssland en förebild.

Faktiskt påminner mycket av det om rysspropagandan som öste över oss på 30-talet.......

• Wow
Jonatan79
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Högerpropagandan öser på.

För dem är demokrati och opartisk information det värsta som finns medan diktaturen i Ryssland är en vän och rättslösheten i Ryssland en förebild.

Faktiskt påminner mycket av det om rysspropagandan som öste över oss på 30-talet.......
Ursäkta heimlaga. Men är du i rätt tråd?

• Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Ja.

Ser du själv vad du har skrivit? Dels om Ryssland och dels om behovet av att göra rättssystemet mer partiskt och dels om behovet av att begränsa tillgången på icke högerideologiskt certifierad information.

Den klassiska antidemokratiska högerpropagandan.

• Wow
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Ja.

Ser du själv vad du har skrivit? Dels om Ryssland och dels om behovet av att göra rättssystemet mer partiskt och dels om behovet av att begränsa tillgången på icke högerideologiskt certifierad information.

Den klassiska antidemokratiska högerpropagandan.
Nej heimlaga. Jag har aldrig uttryckt en önskan om att göra rättssystemet mer partiska.
Eller menar du att kommunism är en garant för demokrati och rättvisa? Förklara gärna. För jag förstår dig inte.

• Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
Mikael_L
Intet Intet skrev:
Är någon på de senaste sidorna i rätt tråd, undrar jag?

• Gilla
  • Haha
BirgitS och 3 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Det är väldigt stor skillnad på bara miljöpartiet och hela rödgröna blocket. Eller hur?
Det blir ju verkligen inte "nästan rätt" utan långt ifrån.

Och hur många tillfrågades på SVT/SR?
2500 jämnt utspritt bland alla media i hela landet blir inte många på SVT. Vad är felmarginalen?
Vänster = grönt / rött , ok ?

Redigerat:
Mikael_L Mikael_L skrev:
Är någon på de senaste sidorna i rätt tråd, undrar jag?
Nej. Vi är ute och cyklar, hela bunten.😁

• Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
R
Intet Intet skrev:
Nej. Vi är ute och cyklar, hela bunten.😁
Ett rätt idag i alla fall!

R Rejäl skrev:
Ett rätt idag i alla fall!
Javisst. 1-0 till mig. Din tur!😀

R
Intet Intet skrev:
Javisst. 1-0 till mig. Din tur!😀
Du menar att jag med ska gissa, minnas fel och raljera i detta.. Nee du det räcker gott med det du har bidragit med😉

• Haha
Intet
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Nej heimlaga. Jag har aldrig uttryckt en önskan om att göra rättssystemet mer partiska.
Eller menar du att kommunism är en garant för demokrati och rättvisa? Förklara gärna. För jag förstår dig inte.
Som jag ser det har ytterhögern och yttervänstern smultit ihop till en nyauktoritär lära där medborgaren bara är ett slit och slängverktyg för makthavarna. Där staten arbetar för makthavarna och suger ut folket. Som Sverige på 1600-talet.

Den motsatta ändan på skalan är där jag står. Hävdar att staten är till för medborgarna och skall styras av medborgarna.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.