517 764 läst · 10 995 svar
518k läst
11,0k svar
Tesla och kollektivavtal
Intet verkar inte bara ha dåligt minne utan raljerar om det ena och det andra i många trådar där man ser att Hen varken har moral eller vett, kanske Intet inte har annat för sig än och väcka uppståndelse på trådarna men sällan Hen har rätt i något senaste tiden..
Högerpropagandan öser på.
För dem är demokrati och opartisk information det värsta som finns medan diktaturen i Ryssland är en vän och rättslösheten i Ryssland en förebild.
Faktiskt påminner mycket av det om rysspropagandan som öste över oss på 30-talet.......
För dem är demokrati och opartisk information det värsta som finns medan diktaturen i Ryssland är en vän och rättslösheten i Ryssland en förebild.
Faktiskt påminner mycket av det om rysspropagandan som öste över oss på 30-talet.......
Ursäkta heimlaga. Men är du i rätt tråd?H heimlaga skrev:
Ja.Intet skrev:
Ser du själv vad du har skrivit? Dels om Ryssland och dels om behovet av att göra rättssystemet mer partiskt och dels om behovet av att begränsa tillgången på icke högerideologiskt certifierad information.
Den klassiska antidemokratiska högerpropagandan.
Nej heimlaga. Jag har aldrig uttryckt en önskan om att göra rättssystemet mer partiska.H heimlaga skrev:
Eller menar du att kommunism är en garant för demokrati och rättvisa? Förklara gärna. För jag förstår dig inte.
Vänster = grönt / rött , ok ?BirgitS skrev:
Redigerat:
Som jag ser det har ytterhögern och yttervänstern smultit ihop till en nyauktoritär lära där medborgaren bara är ett slit och slängverktyg för makthavarna. Där staten arbetar för makthavarna och suger ut folket. Som Sverige på 1600-talet.Intet skrev:
Den motsatta ändan på skalan är där jag står. Hävdar att staten är till för medborgarna och skall styras av medborgarna.