59 170 läst · 692 svar
59k läst
692 svar
Så ska hemmapularna stoppas!
Och på vilket sätt skulle då du vara mer begåvad än en elektriker?richardtenggren skrev:

richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 605 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 605 inlägg

richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 605 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 605 inlägg
Jag skrev nyligen att du tillhörde begåvningsreserven, är det så att du tog illa upp för att inte benämnas som eliten?P Putte 9497 skrev:
Tips, slå upp ”begåvningsreserv” så har du lärt dig innebörden av ett nytt ord idag! Fortsätt så och försök lära dig fem nya ord varje dag
Orkar inte, har sprungit runt på soptippen och letat elmaterial hela dagen för ni hempulare har ju inte råd med annat än second handrichardtenggren skrev:
Varje gång hädanefter jag läser i någon tråd när en novis ställer en fråga till hempuleriteamet inom el hur man gör dittan och dattan så ska jag rapportera det till en moderator.
BH ska vara en kunskapsbank i teoretiskt tänkande och inte uppmaning om olaglig fulel
Tack och godnatt
BH ska vara en kunskapsbank i teoretiskt tänkande och inte uppmaning om olaglig fulel
Tack och godnatt

richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 605 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 605 inlägg
Ni? Jag skrev ju tidigare att dina inlägg verkligen ingivet ett förtroende hos mig för den annars så illa omtalade elbranschen. Så pass stort att jag enbart kommer anlita professionella elektriker vid behov.P Putte 9497 skrev:
Du som i övrigt verkar ha ett stort rättspatos, vet väl om att det är olagligt att ta med sig saker hem från återvinningsstationen?