59 170 läst · 692 svar
59k läst
692 svar
Så ska hemmapularna stoppas!
Kan själv!
· Trelleborg
· 17 024 inlägg
Tror nog mer på N1Xv, vi kanske är troll som är utsända för att spana in de olagligheter som tydligen pågår med hjälp av BH.tommib skrev:
Som det frågades, varför ska jag svara om inte du gör det?
Detta är ytterligare ett exempel på varför jag klassar dig som troll eller korkad. Det du tar upp här är en halmgubbe. Den enda som påstått att ovanstående stämmer är N1Xe, en medlem som varit registrerad i hela en dag och vars posthistorik består av osammanhängande svammel. Om du hade ägnat dig det minsta åt att titta på min posthistorik så hade du enkelt kunnat reda ut vad jag presenterar mig som på forumet. Märk väl att jag givetvis skulle kunna ljuga men vad skulle jag vinna på det? Om jag har som målsättning att skriva i elforumet och argumentera kring lagstiftningen vore det väl betydligt bättre att hävda att jag är elektriker och inte läkare? Till och med i min signatur står det explicit att jag inte är elektriker.
Slutsatsen jag drar av detta är alltså att du antingen avsiktligt försöker argumentera med hjälp av en halmgubbe eller att du är totalt oförmögen till källkritik och bara går på det senaste någon sa utan någon som helst reflektion. Detta gör dig alltså till troll eller korkad.
Vore jag mer konspiratoriskt lagd skulle jag misstänka att du faktiskt jobbar på SEF eller IN (tror inte att ESV som statlig myndighet skulle våga trolla), eller åtminstone elinstallatören.
Vem vet
Ok, så du väljer att tro på N1Xv och inte mig själv. Intressant val. Låt höra, hur resonerar du där? Har du något annat som tyder på att jag är elinstallatör som hoppat över till vården? Varför skulle jag ljuga? Du måste rimligen ha några teorier kring detta, annars, ja, se tidigare inlägg.P Putte 9497 skrev:
Orkar inte läsa alla dina inlägg.tommib skrev:
Klart du ska tro på N1Xv, han verkar vara både stabil och balanserad.P Putte 9497 skrev:
Spana på ni, det är ni säkert duktiga på.
Men ni kan väl hålla er till just att spana och därmed skippa skrivandet, där brister det en aning.
Kan själv!
· Trelleborg
· 17 024 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 17 024 inlägg
Demmpa, jag ber om ursäkt för det som jag felaktigt påstått. Jag har för första gången i mitt liv sett anslutningsdosan och trodde inte mina ögon och jag kan fortfarande inte förstå hur den kan säljas.Den är totalt olämplig som anslutningsdosa.
Kan själv!
· Trelleborg
· 17 024 inlägg