11 065 läst · 117 svar
11k läst
117 svar
Rockler Bench Cookies
Medlem
· Västra Götaland
· 231 inlägg
Tanken slog mig oxå 
Jag har suttit och tittat lite på Rutlands och hittat en del godsaker jag tänkt beställa. Om det finns någon i Blekinge eller Kalmartrakten som vill ha några kakor kan dom hänga med på ett hörn.
Tyvärr kommer jag inte att beställa något förren i slutet av mars eller början av april. Skicka PM vid intresse.
Tyvärr kommer jag inte att beställa något förren i slutet av mars eller början av april. Skicka PM vid intresse.
Jag hänger inte riktigt med i svängarna här men skulle också vara intresserad av 2x4 st. Förslaget om överlämnande i samband med Glorias träffen var bra men jag hänger inte riktigt med på om någon tagit tag i det hela eller det är frågan om förslag. Är inte heller på det klara om jag skall försöka PM:a någon.
Menade inget illa Eken kisen.mattiasp skrev:
Nä! vi kanske ska sätta ett datum när någon SKA lägga en beställning. För min del är inte bråttom, jag vill bara ha dem.jac skrev:Jag hänger inte riktigt med i svängarna här men skulle också vara intresserad av 2x4 st. Förslaget om överlämnande i samband med Glorias träffen var bra men jag hänger inte riktigt med på om någon tagit tag i det hela eller det är frågan om förslag. Är inte heller på det klara om jag skall försöka PM:a någon.
Redigerat:
Som sagt, de som kan tänka sig att hämta sina benchcookies i Uppsala (stad) eller Sthlm central (pendlar ju), kan PM:a mig.
Hade tänkt beställa från engelska sajten, och då kan vi ju dela på frakten helt enkelt.
Begränsat antal platser.
/A
Hade tänkt beställa från engelska sajten, och då kan vi ju dela på frakten helt enkelt.
Begränsat antal platser.
/A
Ja då kanske vi Skåningar borde få tummen ur? Jag känner att jag inte riktigt har tiden att dra i ett gruppköp för tillfället, men vill man göra det lätt för sig kan man ju begränsa sig att beställa till de som sagt att de dyker upp på Glorias den 12:e februari.
Om någon orkar ge sig på det och levererar på puben så faller jag för grupptrycket och skriver upp mig på listan. Behöver man verkligen 8 stycken?
Visserligen kommer jag väl att ha slarvat bort två innan jag hunnit testa om de funkar. Så, ja, det behövs nog.
Visserligen kommer jag väl att ha slarvat bort två innan jag hunnit testa om de funkar. Så, ja, det behövs nog.
OK,
jag kan göra ett försök att lägga en gemensam beställning på rutlands. Inga garantier dock. Eftersom jag åker till Frankrike på tisdag (2 Feb) så måste jag beställa senast tisdag morgon. Leverans endast till Glorias den 12:e Feb. alternativt avhämtning dagtid på jobbet i Lund.
Jag har försökt tolka önskemålen ovan och kommit fram till följande lista, fyll på eller stryk vid behov. Antalet avser förpackning om 4 cookies á 10.95 GBP + del i frakt.
phl 1
bygga_bo 2
Mats Bengtsson 1
mattiasp (via phl) 2
CCPusher 2
Ropa 2
jac 2
jag kan göra ett försök att lägga en gemensam beställning på rutlands. Inga garantier dock. Eftersom jag åker till Frankrike på tisdag (2 Feb) så måste jag beställa senast tisdag morgon. Leverans endast till Glorias den 12:e Feb. alternativt avhämtning dagtid på jobbet i Lund.
Jag har försökt tolka önskemålen ovan och kommit fram till följande lista, fyll på eller stryk vid behov. Antalet avser förpackning om 4 cookies á 10.95 GBP + del i frakt.
phl 1
bygga_bo 2
Mats Bengtsson 1
mattiasp (via phl) 2
CCPusher 2
Ropa 2
jac 2
Senaste från startsidan
Populärt i forumet
-
Dagens verktygsinköp!
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Vilket verktyg för att ta ned schersminhäck?
Investera i verktyg?
Verktyg, Maskiner & Fordon