11 065 läst · 117 svar
11k läst
117 svar
Rockler Bench Cookies
Hej vad det rör på sig här då...
Jag summerar alltså listan nu på tisdag morgon (2 feb) och lägger beställningen då.
För att göra det hela enkelt så tänkte jag lägga ut så länge och sedan blir det leverans mot betalning på Glorias den 12/2. Det kan väl vara kul att leka lite julafton.
Alternativt så går det bra att hämta hos mig på jobbet på IDEON i Lund. (Lite tveksam när det gäller sådana som ligger i poolen istället för att vara hemma och skotta snö men OK då...)
Jag meddelar slutgiltigt pris när jag vet växelkurs osv.
Jag summerar alltså listan nu på tisdag morgon (2 feb) och lägger beställningen då.
För att göra det hela enkelt så tänkte jag lägga ut så länge och sedan blir det leverans mot betalning på Glorias den 12/2. Det kan väl vara kul att leka lite julafton.
Alternativt så går det bra att hämta hos mig på jobbet på IDEON i Lund. (Lite tveksam när det gäller sådana som ligger i poolen istället för att vara hemma och skotta snö men OK då...)
Jag meddelar slutgiltigt pris när jag vet växelkurs osv.
Nu börjar det se ut som om det blir en lastpall som får skickas med det skall väl gå att ordna.d^_^bhecke skrev:
Ni som tänker skicka er mamma/bror/syster/kusin/hund att hämta på IDEON i stället för på Glorias kan väl skicka ett PM framöver så löser vi det. Men det är ingen panik med det än så länge.
jac du kan sätta upp mig för 2 uppsättningar, dvs 8 puckar. Tyvärr kommer nog jobbet hålla mig sysselsatt stora delar den helgen så kommer inte ha möjlighet att komma förbi Glorias. phl kan nog tänka sig bära hem dem till gatan. Han ska ju ändå bära några andra, nästan så han kan starta en budfirma och ta hand om de nationella leveranserna ;o)
Då har jag fått ihop följande:
drdemon 2
krijo1 2
hecke 2
mattiasp 2
CCPusher 3
Mats Bengtsson 1
bygga_bo 2
Ropa 2
phl 1
jac 2
Masses 3
Hoppas jag räknat rätt nu bland alla inläggen. Det blir sammantaget 22x4 stycken. Det är väl lika bra att jag beställer 25 paket då så finns det några extra om jag skulle ha missat någon eller det kommer någon eftersläntrare.
Beställningen lägger jag runt kl 11 idag!
CCPusher, beklagar att jag inte läst ditt PM förrän nu. Du har svar om du lyckas läsa det i tid.
drdemon 2
krijo1 2
hecke 2
mattiasp 2
CCPusher 3
Mats Bengtsson 1
bygga_bo 2
Ropa 2
phl 1
jac 2
Masses 3
Hoppas jag räknat rätt nu bland alla inläggen. Det blir sammantaget 22x4 stycken. Det är väl lika bra att jag beställer 25 paket då så finns det några extra om jag skulle ha missat någon eller det kommer någon eftersläntrare.
Beställningen lägger jag runt kl 11 idag!
CCPusher, beklagar att jag inte läst ditt PM förrän nu. Du har svar om du lyckas läsa det i tid.