nino nino skrev:
Hade tänkt göra ett besök på Åland, träffade nya vänner därifrån under en middag i Stockholm.
Hur funkar det airbnb, vad tar dom ?
Vad kul! Okej 6500 blev det inte nu med rabatten. Så här ser det ut när jag kikar nu. Plus att air bnb tar 10%av mig och skatteverket 30%
 
  • Prisuppgifter från Airbnb-bokning: €482 för 1 natt, -€96,40 specialerbjudande, €80 städavgift, €81,51 serviceavgift, totalt €547,11.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hotellen tar ca 760€/natt för 6 Pers här på ön. Jag har alltså 6 bäddar. Sen finns det ju förstås billigare air bnb också men beror ju på hurdana krav man har. Jag har 42 bekvämligheter listade plus jacuzzi 😁
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Så, då blir det snart alltså en ny tråd: Nybygge av garage & verkstad med tillhörande bönehus? 😉
 
  • Haha
Hiréns och 1 till
  • Laddar…
Oldboy Oldboy skrev:
Så, då blir det snart alltså en ny tråd: Nybygge av garage & verkstad med tillhörande bönehus? 😉
Njä det är planerat område och har bara godkänt på 80 kvm garage på tomten. Killen behöver minst 300 kvm 😂
 
  • Gilla
Bengt Larsson och 1 till
  • Laddar…
Hiréns Hiréns skrev:
Njä det är planerat område och har bara godkänt på 80 kvm garage på tomten. Killen behöver minst 300 kvm 😂
Underjordiskt? Kolla in @tommib källare..
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Microkatten
Hiréns Hiréns skrev:
Killen behöver minst 300 kvm
Lyssna på @Frustrator . Han behöver också 300 kvm verkstad men klarar sig med 10. Ingen begriper hur det går till. 😉
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Bengt Larsson och 3 till
  • Laddar…
Hiréns Hiréns skrev:
Njä det är planerat område och har bara godkänt på 80 kvm garage på tomten. Killen behöver minst 300 kvm 😂
Du har alltså hittat en fult normal karl. Gratulerar till fyndet!

Du är ju själv händig och med en händig karl i huset kan det bli någonting alldeles extra när ni två börjar dra åt samma håll.
 
  • Gilla
Bengt Larsson och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.