184 913 läst · 1 917 svar
185k läst
1,9k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Det här önskar jag att jag filmat:
Bruna Hunden och jag har gått och lagt oss. Bruna Hundens sovplats är i mitten av sängen i kuddhöjd.
Katten och Gråa Hunden har någon slags extremsport i hallen. Ibland utökas arenan tydligen till sovrummet. Vid ett sådant tillfälle får Bruna Hunden syn på dem. Tar ett jätteskutt, direkt från liggande, över hela sängens längd, till fotändan på sängen.
Varken jag eller Bruna Hunden visste att han kunde göra det.
De två extremsportarna ville dock inte ha fler deltagare så nu är Bruna Hunden tillbaka.
Bruna Hunden och jag har gått och lagt oss. Bruna Hundens sovplats är i mitten av sängen i kuddhöjd.
Katten och Gråa Hunden har någon slags extremsport i hallen. Ibland utökas arenan tydligen till sovrummet. Vid ett sådant tillfälle får Bruna Hunden syn på dem. Tar ett jätteskutt, direkt från liggande, över hela sängens längd, till fotändan på sängen.
Varken jag eller Bruna Hunden visste att han kunde göra det.
De två extremsportarna ville dock inte ha fler deltagare så nu är Bruna Hunden tillbaka.
Hihi.. men de är sylvassa! ajaj..Dalbotös skrev:
Någonstans har jag 6-7 st av bellas valptänder i en ask

Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 371 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 371 inlägg
Denne lille busungen blev avbokad av köparen 35minuter efter veterinärbesiktningen igår eftermiddag..
Köparen har inte varit lika på senaste veckan som tidigare så jag kände väl nästan på mig att det kunde bli så här.
/ P

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Köparen har inte varit lika på senaste veckan som tidigare så jag kände väl nästan på mig att det kunde bli så här.
/ P