184 913 läst · 1 917 svar
185k läst
1,9k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)

Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 371 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 371 inlägg
Sedan Bruna Hunden var en liten valp har han lekt "Stackars liten hund som inte får komma in".
Det går till som så att en hund säger åt matte eller husse att han vill gå ut. Sedan sätter sig den lilla hunden utanför köksdörren och tittar in. Detta funkar även om köksdörren är öppen. Det är bara att sätta sig på rätt sida. Men bäst är när köksdörren är stängd.
Ytterdörren, några meter bort är alltså öppen...
Det går till som så att en hund säger åt matte eller husse att han vill gå ut. Sedan sätter sig den lilla hunden utanför köksdörren och tittar in. Detta funkar även om köksdörren är öppen. Det är bara att sätta sig på rätt sida. Men bäst är när köksdörren är stängd.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ytterdörren, några meter bort är alltså öppen...

Logga in
Skapa konto
Extremt dålig bild, tom för mig.
Men det här är Bruna Hundens absoluta favoritplats. Det är en rottingstol från Ikea. Tyvärr har det blivit hål i sitsen, det syns inte nu för Bruna Hunden ligger över hålet. Det finaste är att ligga i stolen med en leksak.
Tråkigt nog ramlar leksakerna ofta ner i hålet.
Det här är den andra stolen Bruna Hunden har. Den första gick sönder på samma sätt och när vi slängde den blev han så ledsen att vi fick leta på blocket efter en ny. De säljs inte längre. De tål inte att stå ute men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag hade tänkt slänga den... Men hur ska jag ha hjärta att göra det.
Får fundera ut ett sätt att laga den så att Bruna Hunden kan ha den lite till.
Har testat att ställa dit någon annan möbel men det är inte samma sak. Och nu hittar jag inga på blocket längre...
Lycka är en egen boll! Dessutom är den självuppblåsande vilket är tur eftersom den får viss ventilationshjälp... (Bollen må vara målad som en fotboll men är som en handboll)
Och sen lite fredagsmys på det

Logga in
Skapa konto
Och sen lite fredagsmys på det

Logga in
Skapa konto