184 367 läst · 1 914 svar
184k läst
1,9k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Vi har en magisk stubbe här i närheten, om man hoppar upp på den och sätter sig så växer det upp en godis! Men man vet aldrig, lika bra att undersöka noga när man går förbi ifall det har växt upp en godis som man inte måste hoppa upp för. 
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 709 inlägg
Jag tror snarast på att någon lagt spår med klöven och sen inte velat ha med den hem igen. Det är ju ändå en månad sen man fick släppa hundarna lösa i skogen, så då kan man väl lika gärna lämna benen på den stora återvinningen.
Inte för att benet ser ut att ha legat sådär i en månad, men ändå. Det finns ju trots allt spårlinor också.
Inte för att benet ser ut att ha legat sådär i en månad, men ändå. Det finns ju trots allt spårlinor också.
Snygg. Den första stickade jag men det går fortare att virka och eftersom det blev lite väl kallt lite fort fick det bli virka. Men din modell är bättre. Jag har gjort dem utan mönster. Nästa gång ska jag inte gå lika högt över framben. Men, men de funkar och tur var det för nu är vi i Småland och här var det minusgrader på kvällspromenaden.KristinaRT skrev:
Matte är ju lite tråkig när det ska omplanteras massa växter.. men när hon kikar på nån skum serie på tv samtidigt.. då sitter hon ju i soffan
och då kan man passa på och ligga bredvid i soffan o mysa.. 
.. det bästa av allt är att mellan varje blomma som planteras kan man ju sjunga en trudelutt!
Min bästis
voff..

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logga in
Skapa konto
.. det bästa av allt är att mellan varje blomma som planteras kan man ju sjunga en trudelutt!
Min bästis
Någon har myst ner sig när husse inte nyttjade sin sida..
Hallå, stör mig inte.. jag försöker ju sova..
Ta bort kameraj*keln matte!

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Hallå, stör mig inte.. jag försöker ju sova..
Ta bort kameraj*keln matte!
Mina hundar i tidigare omgångar har inte heller fått vara i sängen. De hade egen säng precis nedanför min. Det hade Bruna Hunden också först. Men husse tyckte synd om honom...
Så sedan Bruna Hunden var några månader gammal sover han (och alla andra djuren) i sängen....

Logga in
Skapa konto
Så sedan Bruna Hunden var några månader gammal sover han (och alla andra djuren) i sängen....
Här har hon faktiskt fått vara i sängen på dagen, men sovit i egen säng / bur (öppen sådan) på nätterna (bredvid mig). Men hon har blivit lite ”gammal” på sistone, mått lite dåligt till o från .. så hon har fått dispans på vissa regler..
Nu får hon sova var hon vill, inkl sängen med oss (om hon känner för det)
Själv tycker hon nog vi är trögast i världen, det tog ju nästan 12 år för oss att komma på att hundar visst kunde sova i sängen även på natten!
Nu får hon sova var hon vill, inkl sängen med oss (om hon känner för det)
Själv tycker hon nog vi är trögast i världen, det tog ju nästan 12 år för oss att komma på att hundar visst kunde sova i sängen även på natten!
Han lindade dig runt lillfingret!richardtenggren skrev:
Hehe.. gosig attityd o tindrande stora ögon.. sånt funkar!
En regel till som vi släppt på är det här med tiggeri.. 11 år så låg hon typ på tröskeln i rummet bredvid.. nu sitter hon nedanför den som ”läcker” mest haha .. dvs jag
Hon e både lite halvdöv och halvblind.. men om du prasslar med en skinkpåse el bullpåse.. så är hunden där redan innan du fått upp påsen!
Vet ej märket, men dessa har ”knappar” både för att hålla in täcket och kudden.. (ja var för sig då hehe)