184 143 läst · 1 910 svar
184k läst
1,9k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Gissar att det där är renrasiga hundar ??
Vi har tagit DNA på Kerstin som skulle vara Chihuahua/Bichon havanais.
Hon var 62% Chihuahua 26% av nån ras som jag glömt, resterande 12% var obestämbart, kunde vara mopps, pudel, Bichon eller nästa vad som helst.
Hur som helst är det en bra blandning, skäller inte alls och har inte Chihuahua:ns utstående ögon likt Marty Fellman.
Vi har tagit DNA på Kerstin som skulle vara Chihuahua/Bichon havanais.
Hon var 62% Chihuahua 26% av nån ras som jag glömt, resterande 12% var obestämbart, kunde vara mopps, pudel, Bichon eller nästa vad som helst.
Hur som helst är det en bra blandning, skäller inte alls och har inte Chihuahua:ns utstående ögon likt Marty Fellman.
Jaha. Bilder på ens pälsbollar?
Här lite på mina blandrastöser. Båda "systrarna" är 3+.
Myra är black and tan och lite äldre medan Ru är "lillasyster".
Världens bästa vänner inte bara sinsemellan utan med hela familjen.
Här lite på mina blandrastöser. Båda "systrarna" är 3+.
Myra är black and tan och lite äldre medan Ru är "lillasyster".
Världens bästa vänner inte bara sinsemellan utan med hela familjen.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 605 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 605 inlägg
Vår hund började skumma som bara den i munnen efter bara slickat/nosat på en groda/padda. Nu väger ju han drygt 4 kg så kanske ger mer effekt dåJiji skrev:
Jo då visst blir det salivering och ibland kräks han. Bilden är tagen när han slutat drägla. Jag brukar skölja honom i munnen med vatten. Det är inte farligt men en hund kan så klart vara allergisk så man ska ha koll på dem någon timme efteråt så att inte luftvägarna svullnar.. Jag tycker att det dumma djuret borde lära sig någon gång... Men inte...richardtenggren skrev:
Yngre familjemedlemmar har framfört teorin att Bruna Hunden helt enkelt gillar effekten av paddgift.