1 794 500 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Bra information, jag har den gamla slipen och kan nog även konstatera att 75x533mm är mer standard än 75x457mm.Alfredo skrev:Det kan vara värt att notera att den bandslip de säljer idag tar slipband 75 x 457 mm. Det är även den storleken på de band de säljer.
Tidigare har de dock sålt en annan modell av parksidebandslip som såg något mindre "modern/stylad/konstig" ut. Denna slip använder dock 75 x 533 mm band.
Så gå inte i fällan och tro att de band Lidl säljer till sin parksidebandslip men nödvändighet passar till en parksidebandslip som är köpt på Lidl...
All info utifrån deras reklamblad. Varken jag eller en kompis har köpt fel, tror om ni vill.
Är förresten väldigt nöjd med slipen!
Utformningen på den där är nära nog en kopia på Black&Decker. Varför de i princip varit ensamma om utformningen med en smal, utstickande rulle i fram är för mig en gåta. Så borde ju alla se ut! Det blir verkligen ett helt nytt verktyg med en helt annan åtkomlighet än de traditionella.M Mach77777 skrev:
Karbonstål...?
Kan de inte kosta på sig en vettig översättning...?
Men för att prata om de faktiska tängerna så skulle jag hellre köpa på loppis eller t o m de halvdana varianterna på någon av köpladorna.(även om även de går under gruppen billigt men inte bra...)
Kan de inte kosta på sig en vettig översättning...?
Men för att prata om de faktiska tängerna så skulle jag hellre köpa på loppis eller t o m de halvdana varianterna på någon av köpladorna.(även om även de går under gruppen billigt men inte bra...)
Får väl hitta lite användningsområden allt eftersom men för tillfället verkade just bevattningen funka för att sanktionera kostnadsposten i hushållskassanMartin_B skrev:
Men kanske räcker med Biltemas billigaste men denna har på papper bättre spec
En riktig rörtång (Bacho ) är bra till runda rör som är gängade i varandra. Käftarna är breda med grov tandning som biter in ordentligt där det annars inte går att få tag.R roli skrev: