1 168 200 läst · 11 921 svar
1168k läst
11,9k svar
GAAAAHHHH!!!
Tja, vem vet. Din bastukompis i bikini kanske är yrkesmilitär? Försvarsmakten välkomnar nämligen det du verkar benämna splittring och töntar https://www.forsvarsmakten.se/sv/om...ringar-och-vision/forsvarsmaktens-vardegrund/FG skrev:
Precis. Tomma tunnor skramlar mest. Vid eventuell konflikt kommer det falla ihop ganska omgående eftersom Sverige inte har det rätta virket. Vid eventuellt krig kommer man möta verkligheten och den består inte av kvinnor och Pridetåg vid fronten.mexitegel skrev:
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 574 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 574 inlägg
GAAAHHHH!!!!!
Besöker huvudstaden, tar t-banan till Hotellet som jag bokat. Vill checka in och efter lite funderande får jag frågan "Är du säker på att det är bokat i ditt namn?"... Kolla bokningen i mailen och ser att jag lyckats boka ett annat hotell, 3km åt fel håll 🤯
Får åka lite mer t-bana ett par dagar 😁
Besöker huvudstaden, tar t-banan till Hotellet som jag bokat. Vill checka in och efter lite funderande får jag frågan "Är du säker på att det är bokat i ditt namn?"... Kolla bokningen i mailen och ser att jag lyckats boka ett annat hotell, 3km åt fel håll 🤯
Får åka lite mer t-bana ett par dagar 😁
Jag trodde inte det var kläderna som avgjorde vilket kön man har.FG skrev:
Är väl mer irriterande att folk sitter med kläder på i bastun.
Men han satt ju i herrbastun.FG skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 20 032 inlägg
Mmm, med Apple pay är det så, men det tar ju inte alla appar och näthandlare, utan flera är beroende av sparade kortuppgifter där inte all loggar det. Och då är det nästan lika lätt att utbrista i ett gaahhh som över våldsförhärligande homofober som tror att mobbning inte är ett problem så länge som deras barn kan spöa andras ungar.4774 skrev:
Det blir dock bättre, med den ack så viktiga betalfrågan alltså.
Jag har alltid hävdat att den bästa sporten i sådana situationer är 3000 m hinder…N naikon skrev:
En av döttrarna har svart bälte i en av alla varianter som finns av karate. Betyder det att jag är en bra pappa? Personligen hade jag hellre sett att hon hade svart bälte i golf på LPGA-touren.N naikon skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 17 191 inlägg
Det visar bara att du är ute efter pengar!M Myckling skrev:
Kampsportsutövning har många positiva effekter men dess störta fördel är allsidighet och disciplin. Kampsport i olika former är svårslaget i detta avseende. Kampsportsträning utvecklar alla fysiska kvalitéer, såsom styrka, uthållighet, snabbhet koordination och rörlighet och förmågan att lyssna och följa direktiv utan att tjafsa som är ett stort problem i vårt samhälle idag..