1 127 701 läst · 11 504 svar
1128k läst
11,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 991 inlägg
Min "favorit" åt annars killen med pickis som står utanför förskolans ingång med nystartad motorn igång medans sambon lämna barnet.T Thomas_Blekinge skrev:
Nej, den borde kosta 135kr litern, diesel lika mycket och elen som går till att ladda elbilar 250 kr kWh så att vi kan stänga riket och lämna över till någon som vill räta till allting igen.T Thomas_Blekinge skrev:
(kanske lille tsar Vlad är intresserad?)
GAAHHH för alla aktivister!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 758 inlägg
För egen del stör jag mig mest på att de står mitt framför entrén som om världen kretsade kring dem. Det är en sorts egoism de bara kommer undan med för att vi andra beter oss.T Thomas_Blekinge skrev:
Det tycker jag låter utmärkt!mikethebik skrev:
Då kommer man äntligen slippa pöbeln med tvångssyndrom när man parkerar som måste ställa sig i rutan bredvid och slå upp sina fula dörrar i min bil och inte ens förstå att det är ett problem.
Renoverare
· Stockholm
· 18 714 inlägg
Har jänkarna helt glömt att de aktiverade artikel 5 och Europa svarade på nödroppet. Man lackar ju på alla jänkare nu som tycker det är rätt att Europa ska klara sig själva. De verkar helt glömt all hjälp de fick i Afganistan, idioter.
Gaaaahhhhh. Välkommen till verkligheten. Malmgren!😁AndersMalmgren skrev:
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 992 inlägg
Det är väl samma logik som när en vicepresident först besöker ett förintelsemonument och visar någon slags vördnad för att i nästa andetag kritisera Tyskland för att de inte släpper in ett Hitler-influerat parti i debatten.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 714 inlägg