GAAAAAHH!!!
Vem f-n har fått för sig att göra 30% ”Vispgrädde”? Här tänkte man sig en kopp varm choklad med vispgrädde efter vinterpromenaden, men skiten blir ju aldrig fast!
Det var illa nog när det kom 36-procentig.

Själv köper jag alltid 40%, men alla i familjen är inte lika uppmärksamma…

• Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
GAAAAAHH!!!
Vem f-n har fått för sig att göra 30% ”Vispgrädde”? Här tänkte man sig en kopp varm choklad med vispgrädde efter vinterpromenaden, men skiten blir ju aldrig fast!
Det var illa nog när det kom 36-procentig.

Själv köper jag alltid 40%, men alla i familjen är inte lika uppmärksamma…
Prova den här. Blir fast och håller länge. Blir den lösare när den stått någon dag så vispar man lite igen.
Förpackning med Fazer Aito havrevisp, 2,5 dl, glutenfri och vegansk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
boschkenta och 1 till
  • Laddar…
Gaaaah... Spishällen började klaga, två av plattorna bara blinkade något obegripligt...

Borde inte den vita tråden nere till vänster också sitta fast? Och borde den inte vara vit? 🙄

• Närbild på vägguttag med lösa trådar, inklusive en vit kabel som verkar lossna, med kommentaren att den inte är vit.
    Skapa konto
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
GGGAAAAAHHHH!!!!
Över dumheten att inte titta på sulan vid köp av kängor. Men ännu större
GGGGGAAAAAAHHHH!
Över idiotin att ett inavel till chef på designavdelningen har så stor makt att det tillåts en totalt obegriplig och motsägelsefull funktion på ett par sulor. -På vinterkängor då det definitivt är prioriterat fäste på ett betryggande sätt. Hur i satfläsk tänker man att det ska finnas fäste på dessa sulor i sidled? I tre år har jag haft dessa men inte tusan kommer jag ihåg att lämna in dem på omsulning. Jag tror jag sular om de gamla som hållit i över 25 år men är nu slitna i skinnet efter lite ovarsamt underhåll gaaahhh! Så HÄR ska ett par sulor se ut❤️(till vänster) och resultatet av företagsinavel de till höger.

Två kängors sulor, den vänstra har cirkulära mönster för bättre fäste, den högra har rektangulära spår som beskrivs som mindre funktionella.
Skapa konto

Fotavtryck i snön, visar två olika skosulor. Den vänstra sulan har tydliga mönster för grepp, medan den högra saknar detta tydligt.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Ledsen
  • Wow
frause och 7 till
  • Laddar…
I Ingenjör Jesper skrev:
Gaaaah... Spishällen började klaga, två av plattorna bara blinkade något obegripligt...

Borde inte den vita tråden nere till vänster också sitta fast? Och borde den inte vara vit? 🙄
Dålig kontakt pga lös skruv med varmgång som resultat, tur att inget värre hände.
Och har du tur igen räcker tråden efter bortklippning av den brända biten.
Men uttaget måste med stor sannolikhet bytas.
Vid närmare titt ser det ut som att en slarver har varit i farten när uttaget monterades.

snaggletooth snaggletooth skrev:
Dålig kontakt pga lös skruv med varmgång som resultat, tur att inget värre hände.
Och har du tur igen räcker tråden efter bortklippning av den brända biten.
Men uttaget måste med stor sannolikhet bytas.
Vid närmare titt ser det ut som att en slarver har varit i farten när uttaget monterades.
Gaaaaaahhhh!!!!
Nej! Det är fel färg på KABELN. Därför självantände den för att förgöra sig själv. En skyddsledares primära uppgift. Därav namnet. Ghhhhhha!

Intet Intet skrev:
Gaaaaaahhhh!!!!
Nej! Det är fel färg på KABELN. Därför självantände den för att förgöra sig själv. En skyddsledares primära uppgift. Därav namnet. Ghhhhhha!
Va? Har inte du smutsat ner tillräckligt med trådar redan?

• Gilla
  • Haha
Bo.Siltberg och 4 till
  • Laddar…
På västfronten Intet nytt….

Va? Har inte du smutsat ner tillräckligt med trådar redan?
Gaaaahhh till alla snöflingor! 😁

N Niq skrev:
Kan du @snaggletooth berätta vad som var så roligt?
Gaaahhh! Vad???

Gaaahhh! Vad???
Du skrattade åt mitt inlägg om Aito vegetabilisk "grädde" och jag blev nyfiken på varför.

N Niq skrev:
Du skrattade åt mitt inlägg om Aito vegetabilisk "grädde" och jag blev nyfiken på varför.
Gaaahhh!! Ingen någonsin frågar väl om reaktionerna på ett inlägg? Så nej, jag tänker inte gå in på några detaljer.

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Du hör inte oxymoronen själv?
Vegetabilisk & "grädde" i samma mening?
Vegetabilisk vispbar emulsion är väl en bättre beskrivning...

• Gilla
  • Haha
snaggletooth och 3 till
  • Laddar…
Gaaaaahhh. Älgjävel....
Bil med krossad vindruta, snö på taket, förmodligen skador av djur.
Skapa konto

• Ledsen
  • Wow
Lill72 och 21 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.