1 017 945 läst · 10 404 svar
1018k läst
10,4k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAAAHH!!!
Vem f-n har fått för sig att göra 30% ”Vispgrädde”? Här tänkte man sig en kopp varm choklad med vispgrädde efter vinterpromenaden, men skiten blir ju aldrig fast!
Det var illa nog när det kom 36-procentig.
Själv köper jag alltid 40%, men alla i familjen är inte lika uppmärksamma…
Vem f-n har fått för sig att göra 30% ”Vispgrädde”? Här tänkte man sig en kopp varm choklad med vispgrädde efter vinterpromenaden, men skiten blir ju aldrig fast!
Det var illa nog när det kom 36-procentig.
Själv köper jag alltid 40%, men alla i familjen är inte lika uppmärksamma…
GGGAAAAAHHHH!!!!
Över dumheten att inte titta på sulan vid köp av kängor. Men ännu större
GGGGGAAAAAAHHHH!
Över idiotin att ett inavel till chef på designavdelningen har så stor makt att det tillåts en totalt obegriplig och motsägelsefull funktion på ett par sulor. -På vinterkängor då det definitivt är prioriterat fäste på ett betryggande sätt. Hur i satfläsk tänker man att det ska finnas fäste på dessa sulor i sidled? I tre år har jag haft dessa men inte tusan kommer jag ihåg att lämna in dem på omsulning. Jag tror jag sular om de gamla som hållit i över 25 år men är nu slitna i skinnet efter lite ovarsamt underhåll gaaahhh! Så HÄR ska ett par sulor se ut❤️(till vänster) och resultatet av företagsinavel de till höger.
Över dumheten att inte titta på sulan vid köp av kängor. Men ännu större
GGGGGAAAAAAHHHH!
Över idiotin att ett inavel till chef på designavdelningen har så stor makt att det tillåts en totalt obegriplig och motsägelsefull funktion på ett par sulor. -På vinterkängor då det definitivt är prioriterat fäste på ett betryggande sätt. Hur i satfläsk tänker man att det ska finnas fäste på dessa sulor i sidled? I tre år har jag haft dessa men inte tusan kommer jag ihåg att lämna in dem på omsulning. Jag tror jag sular om de gamla som hållit i över 25 år men är nu slitna i skinnet efter lite ovarsamt underhåll gaaahhh! Så HÄR ska ett par sulor se ut❤️(till vänster) och resultatet av företagsinavel de till höger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dålig kontakt pga lös skruv med varmgång som resultat, tur att inget värre hände.I Ingenjör Jesper skrev:
Och har du tur igen räcker tråden efter bortklippning av den brända biten.
Men uttaget måste med stor sannolikhet bytas.
Vid närmare titt ser det ut som att en slarver har varit i farten när uttaget monterades.
Gaaaaaahhhh!!!!snaggletooth skrev:
Nej! Det är fel färg på KABELN. Därför självantände den för att förgöra sig själv. En skyddsledares primära uppgift. Därav namnet. Ghhhhhha!