45 338 läst · 821 svar
45k läst
821 svar
Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?
Så är det högst troligen, och argumentationen i den här tråden har i stort sett enbart handlat om just miljö och inte om klimat.Rabbithole skrev:
Beslutet är taget på EU-nivå, gäller hela EU, och berör således hela EU. Behovsnivån i olika länder är sekundärt.P pmd skrev:
Nu påpekar du något uppenbart. Ingen har ifrågasatt detta faktum.TheImprovisor skrev:
Subsidiaritetsprincipen bör tillämpas i högre grad än som görs. Den principen är ju ändå grundläggande för EU.TheImprovisor skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg
För den som med spänning väntat på resultaten kan jag meddela att jag ur en 1.5l yoghurtförpackning hade 45g yoghurt kvar, och ur en liten skål hade 5g yoghurt kvar när jag ätit upp.
Kan du lite snabbt göra om testet tio gånger och räkna ut snittet så vi får ett pålitligare resultat? 😂🙃13th Marine skrev:
Det kan finnas mycketatt spara in på där för både miljö och klimat. Vi kanske borde förbjuda tetra helt för yoghurt och istället påbjuda yoghurt-tuber samt införa angivarsystem för alla som inte använder slickepott i sina skålar .13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg