672 343 läst · 3 877 svar
672k läst
3,9k svar
Erfarenheter Passat GTE
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 633 inlägg
Spännande, jag fick 190k i februari för vår MY16 hos riddermark, förvisso som inbyte då.
När jag sålde min 2020 i våras, fick jag 255 av vi köper din bil, vw i Stockholm ville ge 220.000kr.
Passaten är den dyraste bilen jag ägt sett till milkostnad (totalt sett). Hade nästan varit billigare att åka taxi.
Passaten är den dyraste bilen jag ägt sett till milkostnad (totalt sett). Hade nästan varit billigare att åka taxi.
Har en GTE från 2018och sonen har lyckats pill ner någon pappers pryl i dörren, mellan insida dörr och fönsterglas, så skulle behöva plock lös insidan för att kunna pilla ut detta.
Någon som hittat en bra instruktionsvideo för detta? Eller vet var fästpunkterna sitter? De videor jag fått upp gäller inte GTEn, eller i alla fall inte min årsmodell, så de stämmer inte riktigt.
Hittat en fästpunkt under armstödet, och misstänker en annan bakom lampglaset, men det borde kunna vara någon till.
Någon som hittat en bra instruktionsvideo för detta? Eller vet var fästpunkterna sitter? De videor jag fått upp gäller inte GTEn, eller i alla fall inte min årsmodell, så de stämmer inte riktigt.
Hittat en fästpunkt under armstödet, och misstänker en annan bakom lampglaset, men det borde kunna vara någon till.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 633 inlägg
Jag råkade få ner ett gummifäste till ett solskydd där, tog bort insidan för att konstatera att jag inte kom åt den ändå.
Finns det inga hål alls? Den här är rätt stor (en papp/pappersfigur i drygt a4 storlek). Så finns det bara något hål borde den gå att få grepp om och kunna peta upp eller slita ut.
Vill gärna få bort den så den inte ligger där och binder fukt och på något sätt påverkar dörren.
Minns du var fästpunkterna satt?
Vill gärna få bort den så den inte ligger där och binder fukt och på något sätt påverkar dörren.
Minns du var fästpunkterna satt?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 633 inlägg
Minnet är kort men dåligt, det var ett par skruvar och resten clips.
Vet du om din är före eller efter facelift?
Detta klipp stämmer nog rätt bra på vår:
Vet du om din är före eller efter facelift?
Detta klipp stämmer nog rätt bra på vår:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 633 inlägg
Produkter som diskuteras i tråden