Spännande, jag fick 190k i februari för vår MY16 hos riddermark, förvisso som inbyte då.

När jag sålde min 2020 i våras, fick jag 255 av vi köper din bil, vw i Stockholm ville ge 220.000kr.

Passaten är den dyraste bilen jag ägt sett till milkostnad (totalt sett). Hade nästan varit billigare att åka taxi.

Har en GTE från 2018och sonen har lyckats pill ner någon pappers pryl i dörren, mellan insida dörr och fönsterglas, så skulle behöva plock lös insidan för att kunna pilla ut detta.
Någon som hittat en bra instruktionsvideo för detta? Eller vet var fästpunkterna sitter? De videor jag fått upp gäller inte GTEn, eller i alla fall inte min årsmodell, så de stämmer inte riktigt.
Hittat en fästpunkt under armstödet, och misstänker en annan bakom lampglaset, men det borde kunna vara någon till.

Jag råkade få ner ett gummifäste till ett solskydd där, tog bort insidan för att konstatera att jag inte kom åt den ändå.

Finns det inga hål alls? Den här är rätt stor (en papp/pappersfigur i drygt a4 storlek). Så finns det bara något hål borde den gå att få grepp om och kunna peta upp eller slita ut.
Vill gärna få bort den så den inte ligger där och binder fukt och på något sätt påverkar dörren.

Minns du var fästpunkterna satt?

Minnet är kort men dåligt, det var ett par skruvar och resten clips.

Vet du om din är före eller efter facelift?

Detta klipp stämmer nog rätt bra på vår:

Tack! Den ska jag spana in.
13th Marine 13th Marine skrev:
före eller efter facelift?
Ingen aning faktiskt…

tveksamt tveksamt skrev:
Tack! Den ska jag spana in.

Ingen aning faktiskt…
Man ser främst skillnad på "bågen" av LED framme på bilen:
Jämförelse av två bilar, en vit ny modell och en blå äldre modell, med fokus på skillnaderna i LED-belysning fram.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Men sen vet jag inte om det är olika inredningar i dem.

• Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.