23 454 läst · 71 svar
23k läst
71 svar
Dags att bygga ut!
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 2 005 inlägg
Nu rullar råsponten på! Det blev lite knivigare då det kommit in väta i förpackningen och ena sidan slagit sig lite. Nåväl, det löser sig.
Förresten, är det någon som har en bra ide på hur man enklast (och säkrast) sätter takpappen? Nu har jag läkt på taket som man enkelt kan gå på, men det har jag ju inte sen…
Förresten, är det någon som har en bra ide på hur man enklast (och säkrast) sätter takpappen? Nu har jag läkt på taket som man enkelt kan gå på, men det har jag ju inte sen…
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 2 005 inlägg
Ställningen ska höjas, men sen då? Jag funderade på en stege från nocken och nedåt som man kan skjuta fram och tillbaka.
Taket är ändå ganska litet, knappt 11x3m så det blir bara 3 lager med papp och inga skarvar
Taket är ändå ganska litet, knappt 11x3m så det blir bara 3 lager med papp och inga skarvar
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 2 005 inlägg
Det skulle man kunna tro! Faktum är att det tagit mycket blod, svett & tårar att kämpa på, så de där med uppdateringar har fått vänta. Men nu blev jag lite sugen igen 😎Appendix skrev:
Jag bjuder på ett par bilder från slutet av året så länge

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 2 005 inlägg
Jag ska försöka fylla på allteftersom!!
Kämpa på där ute 💪
Kämpa på där ute 💪
Redigerat:
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 2 005 inlägg
Det blir många ”det fixar vi sen” påvägen helt klart, och så har ju livet sin gång också med allt det för med sig. Men uppmuntran är alltid tacksamt 🙏Appendix skrev:
Tyvärr var garaget en sak som fick avvaras, vi behövde ytan till andra saker. Men en carport till vänster planeras framöver (när vi väl får tid till det…)
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 2 005 inlägg
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Mest lästa artiklarna
Senaste från startsidan
Populärt i forumet
-
Värmetålig underlag för Eldfat på glasskiva
Socialt & Projekt -
Totalrenovering av 20-talslägenhet
Socialt & Projekt -
Bara bilder, inga ord. Använd PM om ni har frågor till den som lade upp bilden.
Socialt & Projekt -
Isak90: Långtidsprojekt, husbygge med tajt budget!
Socialt & Projekt -
Egenbyggt enplanshus och rejält garage
Socialt & Projekt