3 337 322 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 478 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 478 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Det som är det fina tyckte jag, den är ju tillräckligt stark för mina ändamål men sjukt smidig.P Pysslarn skrev:
Det finns faktiskt ett spärrskaft också; https://www.proffsmagasinet.se/mask...-sparrskaft-med-batteri-och-laddare-jr12100-1
Var på en loppis i grannkvarteret och fyndade en excenterslip. Har varit sugen på en ett tag och nu när jag hittade en Makita för 400 kände jag mig rätt nöjd även om lådan saknar insats.
Fick även med en bunt slippapper. Doit, det är ö&b va? Lär vara högsta kvalitet på dom
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fick även med en bunt slippapper. Doit, det är ö&b va? Lär vara högsta kvalitet på dom
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Fick hem detta för nån vecka sedan, men iomed att jag fick bältros i ansiktet och ena ögat tog rejält med stryk så fick de lugna sig med att lägga upp, men nuså
Usch! Jag fick bältros i örat för tre år sedan, permanent hörselskada och försämrad balans blev notan. Som 30-årig frisk man kände jag mig långt ifrån den typiska patienten med samma besvär som av läkaren beskrevs som "60-åriga kvinnor"...P pleqtiz skrev:
Då lärde jag mig att man även kan få det i ögat, hur har det läkt för dig?
Medlem
· Korpilombolo
· 3 344 inlägg
Fick min ELU MOF96/02 levererad idag. Har aldrig haft en fräs och den här verkar vara en arbetshäst. Den snurrar åtminstone och har 5 hastigheter. Alltid något.
Och så blev det en elektrisk kedjesåg. Hade fällt några unga ekar och insåg att med handsåg skulle det ta lååång tid att kapa upp. Svängde förbi jula och köpte en Meec. Den klarade uppgiften åtminstone.
Och så blev det en elektrisk kedjesåg. Hade fällt några unga ekar och insåg att med handsåg skulle det ta lååång tid att kapa upp. Svängde förbi jula och köpte en Meec. Den klarade uppgiften åtminstone.
Medlem
· Korpilombolo
· 3 344 inlägg
Helgens investeringar
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto